„Je poměrně pravděpodobné, že budeme chybět na jarních testech, výhodou ale je, že bude vůz vyvíjen až do konce února, což by mělo zajistit jeho dobrou konkurenceschopnost a my bychom z něj poté měli dostat maximum v poměrně krátké době,“ doufá Sutil.
Stáj vlastněná indickým miliardářem Mallyou změnila dodavatele motorů, nový monopost bude pohánět místo dosavadního osmiválce Ferrari agregát od Mercedesu. Německá automobilka spolu s McLarenem budou dodávat i další technické systémy včetně převodovky, hydrauliky a KERS.
I pro samotné a finančně mnohem silnější tovární týmy je příprava nových vozů oříškem, neboť monoposty budou díky novým technickým předpisům konstrukčně zcela přepracované.
Pro soukromou stáj, navíc závislou na dodávce materiálu od McLarenu a Mercedesu, je tedy situace velmi nepříjemnou. Dost možná bude vůz nasazen do australské Grand Prix naostro a nebo jen s minimem odjetých kilometrů…