KERS byl zařazen do vývojových plánů Formule 1 v rámci "zelených" snah o efektivnější využívání energie. V současnosti je ale v paddocku spíše kritizován kvůli své nákladnosti a složitosti.
Vettel, jenž si tento měsíc zařízení otestoval na vlastní kůži, důrazně požaduje, aby baterie byly 100% bezpečné, mají-li se s nimi vozy vydat na trať. Podle něj tomu tak zatím není.
"Abych byl upřímný, tak mně bude dělat největší starosti v příští sezóně bezpečnostní hledisko tohoto systému. Bude opravdu bezpečný pro závody? Pro týmy nasazující KERS jsou očekávání jasná - musí s ním být rychlejší a musí být 100% spolehlivý. Jenže já si myslím, že je zatím ono bezpečnostní hledisko mezi týmy podceňované."
Vettel se KERSu bojí
Sebastienu Vettelovi dělá starosti to, že není věnována dostatečná pozornost bezpečnostním otázkám při nasazování KERSu - nové technologie, jíž budou od příští sezóny využívat týmy F1.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton