„Už v Melbourne jsem tušil, že se na stupních vítězů nebudu moc často ukazovat,“ přiznává po sezoně 2008 Rosberg junior, který v Austrálii dojel senzačně druhý a druhé místo přidal i v chaotickém Singapuru.
Už na začátku sezony ale z testů stáj věděla, že soupeři nejsou nijak daleko za nimi a střed pole, kam patřil i Williams, je velmi vyrovnaný a rozhodují drobnosti.
A právě drobná zlepšení v průběhu sezony určovala výsledné umístění stájí v Poháru konstruktérů, kde stáj Franka Williamse a Patricka Heada propadla.
„Věděli jsme, že na špičkové týmy nestačíme, ale i BMW a později Renault byli později výrazně rychlejší. Hodně jim v tom pomáhalo silné a stabilní finanční zajištění. My jsme na větší pokroky zkrátka neměli.“
Po odchodu BMW z pozice dodavatele motorů to jde s Williamsem z kopce, což si uvědomuje i jezdec, který ukončil své působení v GP2 titulem šampiona a naprosto přesvědčivými výkony, ale pokud se má vrátit stáj z Grove mezi špičku, možná poslední šancí je rok 2009.
„Tak výrazné změny pravidel dávají možnost poskočit kupředu.“ Williams byl spolu s Hondou mezi prvními, kdo věnovali veškerou pozornost a prostředky do vývoje vozu pro nadcházející sezonu.
„Pokud se do poloviny příštího roku naše situace výrazně nezlepší, budu se muset poohlédnout kolem sebe. Musím také myslet na moji kariéru. Mám nějaké jiné možnosti, ale pokud jich nevyužiji, nabídky už znovu dostat nemusím,“ dodal ke své budoucnosti Nico.