Přípravy Bridgestonu na poslední závod

BMW | foto: BMW Motorsport

Bridgestone míří do Brazílie k vyvrcholení letošní sezóny s měkkou a střední směsí svých pneumatik Potenza.

Na 4,309 km dlouhém okruhu "Autodromo Jose Carlos Pace" nedaleko Sao Paola (známý také jako Interlagos), kde se pojede poslední závod byly před rokem provedeny velké úpravy. Trať je známá svou hrbolatostí, ze které jsou jezdci dost otráveni, a tak byla loni kompletně přeasfaltována. Žel Brazilici nejsou o moc lepší cestaři než ti naši, a tak hrbolků moc neubylo.

Na okruhu se jezdí proti směru hodinových ručiček, zpočátku bývá velmi špinavý, časy na kolo se proto zlepšují během víkendu více než na jiných okruzích. S přibývajícím gripem se také pneumatiky tolik nedrolí.

Hirohide Hamashima, ředitel Bridgestone, s drolením počítá: "Očekáváme hodně se drolící gumy, zvláště na počátku víkendu. Pro to jsou zde 2 důvody: jednak velmi špinavý povrch trati, a také zatáčkovitý charakter střední části trati. Okruh je záludný - není tak náročný na pneumatiky, jak byste si mysleli, ačkoliv počasí zde může hrát velkou roli, zvláště pokud by bylo vedro jako loni."

Bridgestone doveze měkké a střední směsi, což je proti minulému roku drobná změna: "Loni jsme přivezli příliš měkké směsi a bojovali jsme s puchýřky na mnoha pneumatikách i u těch týmů, jejichž monoposty jsou k nim jemnější. Očekáváme, že střední a měkká směs bude dobrou volbou. Bude to i výzvou pro týmy, jelikož povrch trati se od loňska, kdy byl úplně nový, také trochu změnil."

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy