Na 4,309 km dlouhém okruhu "Autodromo Jose Carlos Pace" nedaleko Sao Paola (známý také jako Interlagos), kde se pojede poslední závod byly před rokem provedeny velké úpravy. Trať je známá svou hrbolatostí, ze které jsou jezdci dost otráveni, a tak byla loni kompletně přeasfaltována. Žel Brazilici nejsou o moc lepší cestaři než ti naši, a tak hrbolků moc neubylo.
Na okruhu se jezdí proti směru hodinových ručiček, zpočátku bývá velmi špinavý, časy na kolo se proto zlepšují během víkendu více než na jiných okruzích. S přibývajícím gripem se také pneumatiky tolik nedrolí.
Hirohide Hamashima, ředitel Bridgestone, s drolením počítá: "Očekáváme hodně se drolící gumy, zvláště na počátku víkendu. Pro to jsou zde 2 důvody: jednak velmi špinavý povrch trati, a také zatáčkovitý charakter střední části trati. Okruh je záludný - není tak náročný na pneumatiky, jak byste si mysleli, ačkoliv počasí zde může hrát velkou roli, zvláště pokud by bylo vedro jako loni."
Bridgestone doveze měkké a střední směsi, což je proti minulému roku drobná změna: "Loni jsme přivezli příliš měkké směsi a bojovali jsme s puchýřky na mnoha pneumatikách i u těch týmů, jejichž monoposty jsou k nim jemnější. Očekáváme, že střední a měkká směs bude dobrou volbou. Bude to i výzvou pro týmy, jelikož povrch trati se od loňska, kdy byl úplně nový, také trochu změnil."
Přípravy Bridgestonu na poslední závod
Bridgestone míří do Brazílie k vyvrcholení letošní sezóny s měkkou a střední směsí svých pneumatik Potenza.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton