Díra v nose umožňuje vytvořit vysoký tlak vzduchu, který se vytváří mezi předním křídlem a dolní částí nosu. To by mělo zlepšit přítlak auta lepším prouděním vzduchu k zadnímu křídlu.
Co doposud udělalo Ferrari je to, že vytvořilo vnitřní kanál v nose, který bere vysoký tlak a vede ho podél celého šasi. Z horních pohledů je patrné, že jedno primární proudění se postupně rozděluje na dvě. To pravděpodobně pomáhá odtoku proudění již při předjíždění auta.
Ferrari testovalo princip pomocí trubek umístěných před motorem. Tyto senzory by mohly vyzvednout rozdílnou rychlost vzduchu směřujícího přes bočnice a dát Ferrari srovnávací data pro zjištění efektu z nového předního nosu.
Pokud testy budou pokračovat dobře, Ferrari plánuje nasazení novinky už do závodu ve Španělsku. Massa zatím při testech skončil 2,5 sekundy před jeho nejbližšími rivaly.