První test proběhl v zimě na okruhu Jerez. Většina pilotů poukazovala na značný rozdíl teplot při výjezdu z boxů a při závodní rychlosti. Než se pneumatiky dostatečně zahřály, ztráceli jezdci až dvě vteřiny na kolo. To by mohlo především v kvalifikaci znamenat nebezpečí.
Japonští vývojáři doufají, že nové tři druhy směsi a vyšší teploty povrchu dráhy vyřeší problémy s přehříváním. „V této chvíli se zabýváme nabídkou směsí,“ řekl Hirohide Hamashime, ředitel oddělení motosportu v Bridgestone.
„Chceme zkontrolovat problémy s přehříváním, protože v zimě jsme s tím měli potíže a mnoho jezdců si stěžovalo. Zahřívání předních pneumatik trvalo dlouho, u zadních zase velmi krátce, to způsobovalo nerovnoměrnost. Takže po dvou, třech kolech byly přední pneumatiky studené a zadní horké.“
Hladké pneumatiky pod drobnohledem
V dubnu čeká Formuli 1 teprve druhý test zaměřený na hladké pneumatiky, které se mají v příštím roce opět vrátit. Bridgestone připravuje tři různé směsi pneumatik, aby se předešlo současným potížím, jenž slicky způsobují.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton