Podle dostupných prohlášení jezdců se zdá, že nový F1.08 není tak dobrý jako jeho předchůdce, především z pohledu jízdních vlastností. Theissena však potěšila výborná spolehlivost, díky čemuž se mohou věnovat ladění podvozku a aerodynamiky.
Nelze si nevšimnout, že vzhled testovaného vozu je jiný, než u konkurence. „Vzhled je určen aerodynamikou a F1.08 představuje výsledek intenzivního vývoje nejen v aerodynamickém tunelu, ale i na poli virtuálních simulací a testů na dráze.“
Na dotaz, zda nemůže být letošní monopost krokem špatnou stranou, odpověděl Theissen vyhýbavě: „F1.08 je naším teprve třetím vozem. Máme vysoké cíle a musíme riskovat. Někdy se výsledek dostaví, jindy jen zjistíte, že tudy správná cesta nevede.“
Němec patřil k velkým kritikům zmrazení motorů a přivítal zkrácení zákazu vývoje jen na pět let s přípravou nového motoru s podporou ekologických snah. Co se však týče umělého omezení nákladů, je skeptikem a vlastními návrhy se nezabývá.
„Pouhá velikost úspěch nepřinese. BMW Sauber je průměrným týmem a výsledky máme. Omezení nákladů podporujeme, ale od návrhů řešení je tu FIA."