O víkendu si nejúspěšnější rok a tehdejší skvělé vítězství Heinze Haralda Frentzena připomene celá stáj. Před 4 roky se zdálo, že Jordan je na vzestupné cestě k vrcholu, ale bohužel pro všechny jeho příznivce, se situace tímto směrem nevyvíjela.
Odvážná konstrukce vozu o rok později zahájila sestup. Rychlý, ale nespolehlivý monopost byl velkou chybou, skok se místo drobných krůčků nepodařil a dnes, po loňském odchodu generálního sponzora Deutsche Post i dodavatele továrních motorů Honda, bojuje tým o samotnou existenci a přežití.
Gary Anderson, šéfinženýr stáje ze Silverstone vzpomíná, že před 4 roky zde Jordan předvedl velmi silný výkon a proto i pro letošní rok si daleko více stáj věří právě na tomto okruhu.
„Ještě trochu upravíme aerodynamický balík pro tuto vysokorychlostní trať,“ prohlásil na konci testů v minulém týdnu Anderson.
Problémy s poruchami motoru Ford V10 by měly být také vyřešeny. „Problémovou součástku z původní specifikace motoru jsme kvůli spolehlivosti nahradili.“
V Poháru konstruktérů není tým příliš vzdálen pátému místu a s problémy silnějších továrních týmů Jaguar, BAR a Toyota i štěstím, jako v případě brazilského závodu, mohl by tým do boje o ni ještě teoreticky zasáhnout. Chybí jen 4 body, ale ty je dnes pro stáj ze Silverstone obtížné získávat.
„Stále postupujeme a stále se lepšíme,“ odpověděl na toto téma Gary Anderson.
Jordan bude vzpomínat
V roce 1999 prolétl cílem závodu v Monze žlutý monopost jako první, dnes je situace týmu méně zářící.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton