Zatímco většina stájí testovala minulý týden na britském Silverstonu, japonská skupina testovala v jižním Španělsku na okruhu v Jerezu vzdáleni od medií a svých konkurentů.
Na trati se proháněli jezdci stáje v utajovaném vozu, tzv. B car, na kterém se testovalo nové zavěšení kol a nová křídla, která budou debutovat v Magny Cours.
"Se Super Aguri můžeme srovnávat naše časy na kolo, ale také data, proto zde můžeme lépe pochopit naše přednosti, ale také slabiny," technický šéf Shuhei Nakamoto.
Podle něj byla RA107 jen o několik málo desetin rychlejší než je Aguriho SA07, který je vlastně loňský vůz Hondy.
Podle zdrojů od Hondy a z Jerezu, tato inovace vozu přinesla až sekundové zlepšení na kolo!
"Očekáváme, že učiníme v příští grand prix ve vývoji malý krok kupředu," potvrdil Jacky Eeckelaert z Hondy.