„Tato možnost je nyní pouhou spekulací,“ potvrdil Kees van der Grint, jenž v pozici technického manažera Bridgestone vystřídá od 1. ledna 2007 Hisao Suganumu.
Holanďan znovu přiznal, že je japonský výrobce připraven variantu používanou za oceánem implementovat i na prostředí Formule 1, ale zatím v této věci ze strany Mezinárodní automobilové federace (FIA) žádné konkrétní kroky učiněny nebyly.
Používání barevně odlišených pneumatik s výrazně měkčí směsí vede sice k možnosti snadnějšího překonání soupeře, což je jeden z cílů FIA, ale logicky menší životnost povede k nutnému dřívějšímu zajetí do boxů a následné pravděpodobné ztrátě získané pozice.
Zdá se, jako by FIA po zažehnání konfliktu s automobilkami angažovanými v F1 (GPMA) raději volila cestu jasných technických a sportovních předpisů, avšak ve věci samotných závodů nechávala větší slovo stájím…