Zmiňována byla stáj Ferrari a včera došlo k naplnění těchto spekulací. Francouzský konstruktér se bude stěhovat a jeho nový působištěm bude motorárna u Maserati, sesterské společnosti Ferrari. Pracovat by měl na vývoji motoru pro závodní verzi vozu, který by měla automobilka nasadit do seriálu FIA GT.
O podrobnostech kontraktu se nic nedozvíme, ale bývá nepsaným zvykem, že tito přední členové jednotlivých týmů nesmí po odchodu od svého původního zaměstnavatele pracovat minimálně rok pro konkurenci. Jde jen o další spekulaci, ale není možné, aby se v motorárně Maserati rodil nový širokoúhlý motor, tentokrát se vzpínajícím se koněm ve znaku?
His, jako věrný obhájce své konstrukce, přece odešel od Renaultu právě proto, že představitelům stáje došla trpělivost v čekání na dostatečný výkon, který motor se 111° stále nenabízel a rozhodli se jeho vývoj pozastavit a vrátit se k osvědčenému úhlu 90°.
Tamtamy měly pravdu
Když se asi před měsícem objevily zprávy o odchodu špičkového konstruktéra motorů Jeana Jacquese Hise, otce myšlenky širokoúhlého motoru Renault, z francouzského týmu, následovaly úvahy o směru kterým zamíří.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton