Rampf tvrdí, že právě okruh A1-Ring je tím, pro který bývalo nastavení pro kvalifikaci a závod opravdu velmi rozdílné. Letos by podle něj mohlo právě pravidlo o stejném nastavení řádně zamíchat buď pořadím na startu, nebo v cíli.
„V minulých letech jste potřebovali vysoký přítlak v kvalifikaci, ale již méně při samotném závodě kvůli dlouhým a rychlým úsekům. A1-Ring totiž nabízí dobré podmínky pro předjíždění a maximální rychlost je velmi důležitým faktorem na úrovni brzdícího bodu,“ řekl Rampf.
Problém tedy spočívá ve volbě nastavení, neboť nové předpisy ho neumožňují mezi 2. kvalifikací a závodem měnit. „Díky změněným předpisům nemůžeme použít dvou rozdílných nastavení, takže budeme muset najít kompromis mezi přítlakem a maximální rychlostí,“ dodal technický ředitel stáje Sauber.
U Sauberu přemýšlí nad strategií
Technický ředitel stáje Sauber Willy Rampf je toho názoru, že letošním rokem poprvé zavedené předpisy pro jednotné nastavení vozů v kvalifikaci i závodě, budou mít velmi výrazný vliv na průběh a výsledek závodu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton