RED BULL
Max Verstappen, 1. místo
Jsem tak šťastný, že jsem vyhrál Grand Prix Monaka. Je to složitá trať a potřebujete bezproblémový víkend, takže jsem nesmírně potěšen tím, čeho jsme jako tým ve spolupráci s Hondou dosáhli. Musel jsem se soustředit na svůj závod a zvládnout čistý start. Samozřejmě to vypadalo, jako když mám všechno pod kontrolou, ale nejtěžší je soustředit se na tolik kol; když jste ve vedení, je snadné na chvíli polevit a udělat chybu, takže si musím neustále připomínat, aby mé myšlenky byly spojené s tratí a zůstal jsem plně soustředěný. Tempo bylo dobré, stále jsem si udržoval kontrolu a odstup, vždy jsem byl schopen reagovat a zrychlit.
Nikdy jsem tu nebyl na stupních vítězů a teď poprvé a hned jsem vyhrál, takže to je určité vykoupení za předchozí závody. V Baku asi bude Mercedes na výši, na běžných tratích jsou velmi rychlí. Teď vedeme šampionát a doufám, že na stejném místě budu i na konci sezóny, protože nyní je nejdůležitější věc nenechat se unést. Prozatím děkuji všem v továrně i tady na trati, vyhráli jsme Monako, tak si to užijme.
Sergio Pérez, 4. místo
Pro tým je to skvělý den, těší mě výkon Maxe, odvedl mega práci a teď vedeme oba šampionáty. Tým odvedl fantastickou práci ve strategii a komunikace během závodu byla vynikající. Šetřili jsme pneumatiky a použili je ve chvíli, kdy to bylo nejvhodnější, což byl klíčkový moment. Povedlo se mi zajet dvě nebo tři hodně rychlá kola, abychom se dostali před řadu aut na čtvrté místo.
Dotáhl jsem se na Landa, ale měl lepší pneumatiky a nikdy jsem si nedokázal vytvořit čistou šanci k předjetí. Soustředil jsem se na zisk bodů, které jsou pro tým důležité. V dnešní době jsou vozy moc široké, ale tak to je. Od soboty se nám dařilo minimalizovat škody, myslím, že jakmile mi auto bude v kvalifikaci lépe vyhovovat, budu svádět významnější souboje a bojovat o vítězství. Pro nás to byla velmi šťastná neděle.
Christian Horner, šéf týmu
Pro tým je to fenomenální den. Max byl včera zklamaný, že se nedostal na pole-position, ale vyrovnal se s tím dobře - když se mu dnes naskytla příležitost, chopil se jí oběma rukama a odjel od začátku do konce bezchybný závod. Přivezl nám páté vítězství v Monaku. Checo byl také neuvěřitelně silný, strategie fungovala dobře a na volné trati měl brilantní rychlost, což mu umožnilo dojet na čtvrté pozici. Je to první vítězství Hondy v Monte Carlu od roku 1992, poprvé od roku 1991 vede šampionát; musíme samozřejmě připočíst jejich tvrdou práci díky níž jsme se dostali do tohoto bodu. Odvedli skvělou práci a mít v první šestici tři vozy poháněné jejich motorem je fantastický výsledek.
Jako tým máme velkou sílu, v prvních pěti závodech jsme byli vždy první nebo druzí, což je fenomenální ukázka příkladné týmové práce a naší schopnosti se o výsledek poprat. Šampionát je ještě dlouhou cestou, ale měli bychom si vždy užít vítězství. Skládám i kompliment Ferrari a Charlesu Leclercovi, byl to pro ně těžký den, ale je skvělé je vidět zase na čele. Šampionát je hodně vyrovnaný, dnešní den byl pro nás důležitým krokem.
FERRARI
Carlos Sainz, 2.
Kdybyste mi před příjezdem do Monaka řekli, že skončím druhý, tak bych to rozhodně bral. Vzhledem ke všem těm okolnostem to ale nechutná tak dobře, jak by mělo... měli jsme Charlese na pole-position, já jsme včera nestihl dobré kolo. Jsem si však jistý tím, že se během týdne ohlédnu zpět a budu na ten víkend hrdý. Ferrari by mělo být hrdé na auto a na pokrok, který letos udělalo.
Charles Leclerc, neodstartoval
Je to škoda. Ale v Monaku už si na to bohužel začínám zvykat, bylo těžké jen sedět v garáži. Mechanici odvedli včera skvělou práci a ráno byli opravdu šťastní, když se zdálo, že je všechno v pořádku. Ještě jsem o tom s týmem nemluvil, ale vypadá to, že problém byl v zadní části vozu. Nevíme, jestli souvisel s nehodou. Musíme to analyzovat.
Mattia Binotto, šéf týmu
Musíme plně porozumět tomu, co se stalo. Šlo o závadu hnací hřídele na levé straně vozu, takže se to netýkalo problému s převodovkou, který jsme měli. Převodovku jsme včera večer prohlédli, dali znovu dohromady a před závodem fungovala. Potíž se objevila na druhé straně, než byla nehoda, takže to s ní vůbec nemusí souviset. Jde ale o něco, co musíme dobře pochopit a zanalyzovat. Zatím na to nemáme žádnou odpověď.
MCLAREN
Lando Norris, 3.
Díky těmto klukům jsme to dokázali, byl to vždy můj sen být tady. Chtělo to trochu štěstí a kus jezdeckého umění. Máme za sebou dobrý víkend, děkuji za to klukům a holkám. Pódium v Monaku je vždy zvláštní. Gratuluji Carlosovi a Maxovi, mají tady krásnou trofej.
Daniel Ricciardo, 12. místo
Na tenhle víkend je třeba zapomenout, byli jsme prostě pomalí. Na startu jsem se trápil se střední sadou, ve druhém stintu na tvrdém obutí se to sice zlepšovalo, jenže v tu chvíli jsem už nemohl nic moc dělat vzhledem k tomu, jak špatně se tu předjíždí.
ASTON MARTIN
Sebastian Vettel, 5. místo
Z dnešního pátého místa jsem šťastný, pro tým je skvělé mít oba vozy na bodovaných pozicích. Výsledek vychází ze skvělého strategického rozhodnutí a dobré rychlosti. Dvě kola před mou zastávkou jsem věděl, že bude pro závod klíčová - dokázal jsem zajet několik dobrých časů na kolo, překonal jsem své maximum a to znamenalo onen zásadní rozdíl. Když jsem vyjel z boxů, bylo to velmi těsné, protože Gasly byl hodně blízko. Není tu snadné závodit kolo na kolo ke Casino Square, ale nakonec jsem byl o něco rychlejší, on se musel stáhnout. Městské okruhy nabízejí vždy něco nečekaného, dnes jsme se té výzvě postavili.
Lance Stroll, 8. místo
Oba vozy na bodech znamenají pro tým šťastný den. Zvládli jsme skvělou strategii a za naši tvrdou práci si odvážíme slušné body. Na tvrdé směsi nebyl první stint jednoduchý, zvláště po startu, ale nakonec jsem se dokázal dostat do tempa. To nám poskytlo prostor pro zbytek závodu, kdy jsem opravdu tlačil a jel na samé hranici životnosti, kdyby náhodou vyjel safety car. Nakonec jsem získal tři místa a až do konce udržoval dobrou rychlost. Stále se učíme, každý závod, můžeme být hrdí na naši dnes odvedenou práci. Budeme nadále tvrdě pracovat, abychom si tuto dynamiku uchovali i pro Baku.
Otmar Szafnauer, ředitel týmu
Sebastian dnes skutečně vytvořil pozoruhodný výsledek a po náročném závodě, v němž nepokazil jediné kolo, dojel pátý. Počátek stintu absolvoval na solidním sedmém místě a nadále zůstával v kontaktu s Lewisem. Po zastávkách a výborné strategii, což je práce našich inženýrů, se dostal před Lewise i Pierra. I když si na Seba potom vyšlápl Checo Pérez, pořád to byl zisk dvou míst, výsledek známe. Způsob, jakým Sebastian vyjel z boxů a zdolal Pierra ve stoupání k Casino Square byl vrcholem závodu a po zásluze byl také zvolen Pilotem dne, což je stejně vítané jako zasloužené.
Lance jel také velice dobře a tvrdě se tlačil dopředu. Potřeboval, aby jeho overcut proti Oconovi a Giovinazzimu zafungoval. Jel rychle a odvážně, získal čtyři pozice na okruhu, na němž je notoricky obtížné předjíždět. Takže jsme z našich celkových 14 bodů opravdu nadšeni a teď vzhůru do Baku.
MERCEDES
Lewis Hamilton, 7. místo
Gratuluji Maxovi a jeho týmu, dnes odvedli lepší práci. Pro náš tým je to díky našim ztrátám a chybám vždy patrnější. Z hlediska našeho výkonu to byl celkově špatný víkend, ale náš tým ukáže, že se vrátíme a budeme bojovat. Není třeba ukazovat prstem, vyhráváme i prohráváme společně - jen musíme dát nohy na zem a zůstat v pohodě, ještě zbývá 18 závodů, takže to bude ještě dlouhá cesta plná soubojů. Budeme tvrdě pracovat, abychom se postarali, že se podobné věci nebudou opakovat. Neexistuje žádný důvod, proč bychom měli takhle působit každý víkend se zkušenostmi, které jako tým máme. Bude bolestivé se z takových lekcí při interních debatách poučit, ale už jsme to udělali mnohokrát.
Valtteri Bottas, nedokončil
Abych byl upřímný, vůbec netuším, co se při pit-stopu stalo, zatím nemám ponětí, jestli to byla lidská chyba nebo technický problém. Když jsem seděl v autě, bylo mi jasné, že to je pomalé, pak projel kolem Sainz jr. a Norris, když stání přesáhlo 30 vteřin, nemohl jsem tomu uvěřit. Je to jednoznačně obrovské zklamání a potřebujeme si vzít ponaučení, aby se podobná věc nikdy neopakoval. Byla to smůla, co mě potkala, pro tým bude prioritou naše zastávky zlepšit. Nebyly letos naší nejsilnější stránkou - nehledejme viníka, musíme se zlepšit jako tým.
Max byl rychlý, dokázali v prvním stintu šetřit pneumatiky, takže mu vydržely o něco déle. Mezi 15. a 20. kolem byl odstup celkem malý, když ale začal zrychlovat, všiml jsem si, že moje levá přední pneumatika rychle odchází a ztrácel jsem půdu pod nohama. Myslím, že v opačném případě bychom mohli bojovat o vítězství. Jistě, Red Bull s Maxem byli opravdu rychlí, takže by to bylo obtížné, ale aspoň jsme mohli mít body za druhé místo. V úterý budeme mít schůzku, abychom zrevidovali celý závod, pochopili, co lze udělat lépe, pak budeme pokračovat a začneme se připravovat na Baku.
Toto Wolff, šéf týmu
Dny jako byl ten dnešní nás mohou co nejvíce poučit, ale nic nezabrání tomu, abychom se cítili hrozně. Byl to opravdu špatný závodní den, Valtterimu odcházely pneumatiky při snaze dostihnout Maxe. Pak jsme doslova ořezali matici jeho pravého předního kola, v takovém rozsahu se to ještě nikdy nestalo, proto byl nucen odstoupit.
Lewisovi chyběla rychlost - tak jednoduché to bylo. Odvolat ho do boxů brzo nám připadalo jako jediná možnost zkusit na něj undercut - všechno proběhlo dobře, zastávka v boxech byla OK, ale jednoduše to nestačilo. Je potřeba se s takovým výsledkem vyrovnat - dnes jsme o několik bodů přišli, ale šampionát je dlouhý, vedení se bude přelévat sem a tam, nakonec uvidíme v Abú Zabí, kdo bude mít nos nejdále. Přeskupíme síly, uvědomíme si, jak to bolí a poučíme se, abychom se opět vrátili a zase o něco silnější.
ALPHA TAURI
Pierre Gasly, 6. místo
Byl to docela dlouhý závod a samozřejmě s Lewisem za zády to nebylo snadné, nesměl jsem dělat žádné chyby a musel se soustředit jen na svůj vlastní závod, ale opravdu jsem si to užil. Šesté místo je dobré, myslím, že můžeme být s tímto výsledkem spokojeni - je to zatím nejlepší výkon v sezóně. Vůz se v prvním stintu choval opravdu dobře, ale když jsem nazul tvrdou směs, byla to opravdová dřina a Lewis mi to několikrát hodně ztížil, takže jsem rád, že jsem ho dokázal udržet za sebou. Věřím, že jsme zvolili dobrou strategii, museli jsme pokrýt Lewise, ale úplně perfektně to nevyšlo.
Když jsme se Sebastianem jeli do kopce, byl jsem hodně překvapení, kde se tam objevil, mezi našimi koly bylo místa možná na prst, ale byl to výborný duel. Auto dnes fungovalo dobře, i když si myslím, že jsme toho mohli dosáhnout víc a existují oblasti, v nichž je třeba se ve srovnání s některými vozy zlepšit, zvláště s těmi, s nimiž přímo bojujeme. I tak jsem s výsledkem spokojen, pro nás je důležité, abychom byli na konci nejlepší skupiny a opětovně získávali body, bude to skvělé.
Juki Cunoda, 16. místo
Po startu ze 16. místa jsem věděl, že to nebude snadné. Ve srovnání s vozy kolem mě mi v prvním kole chyběla přilnavost a ztratil jsem pár míst. Pak jsem jel neustále v něčím závěsu, třebaže jsem měl slušnou rychlost, nedokázal jsem se dostat kupředu. Hlavní věcí jsou pro mě mé kvalifikační výkony a způsob, jak je zlepšit. Před dalším závodem se budu tvrdě připravovat, abych se příště dostal na bodované pozice.
Jody Egginton, technický ředitel
Odjíždět z Monaka s body je samozřejmě dobré, ale jsme mírně zklamáni, že jich není víc. Seabstianovi se při zastávce podařilo proklouznout před Pierra, což je pro nás docela frustrující, protože Pierre měl solidní úvodní stint, je tedy pořád co kontrolovat a poznávat jako tým. Jukiho závod proběhl zcela nekomplikovaně; vzhledem ke startovní pozici bylo jasné, že jeho úsilí bude silně ovlivněno provozem - zkusili jsme pro závod vymyslet odlišnou strategii, ale nenastalo nic, na čem bychom mohli stavět. Juki jel čistě, bez chyb a jistě získal potřebné zkušenosti, které v budoucnu zúročí. Naše změny tu fungovaly rozumně, ačkoliv se následující závody celkem liší, očekáváme, že budeme konkurenceschopní i v další Grand Prix.
ALPINE
Esteban Ocon, 9. místo
Byl to pro nás dnes pozitivní závod s devátým místem a naším čtvrtým bodovým ziskem v řadě za sebou. Dokázali jsme předjet Giovinazziho na naši strategii - díky skvělé zastávce týmu - ale chyběl nám Stroll, který byl velmi rychlý na tvrdších pneumatikách. Jsem rád, že mohu znovu bodovat, zvláště poté, co jsem na konci tolik bránil. Myslím, že si z tohoto závodu můžeme odnést některé dobré věci o víkendu, který pro nás nebyl snadný. Hodně jsme se toho naučili, naučili jsme se pár věcí, které nám jen pomohou posunout se kupředu. Jsem si jistý, že od nás uvidíte ještě mnoho.
Fernando Alonso, 13. místo
Nejsme spokojeni, protože jsme nebodovali. Doufali jsme, že to půjde líp. Můj závod jako takový nebyl špatný, startoval jsem sedmnáctý a dojel třináctý, předjel jsem dvě auta v prvním kole, kde je to vždy riskem. Ale startovat tady ze zadních pozic vždycky znamená složitý závod. V Baku se pokusíme zlepšit.
Marcin Budkowski, výkonný ředitel
Byl to pro nás kvůli těžké kvalifikaci těžký závod. Oba jezdci měli dobrý start ale poté to bylo klasické Monako s velmi malým počtem předjíždění. Esteban měl silný první stint, díky čemuž se skrze strategii dostal před Giovinazziho, ale na Strolla to bohužel nestačilo. Doufáme, že tenhle víkend byl výjimkou a že se v Baku vrátíme tam, kde jsme byli v Portugalsku a Španělsku.
ALFA ROMEO
Antonio Giovinazzi, 10. místo
Je opravdu dobré konečně bodovat. Tempo celého víkendu bylo opravdu slušné a odměnou za něj je umístění v první desítce. Na jiné trati, kde se lépe předjíždí, bychom mohli být až osmí, ale musíme být spokojeni s tímto výsledkem a s tím, jak se tu tým po celý víkend předvedl. Dosáhli jsme velkého pokroku a bod bude fungovat jako dobrá motivace pro všechny, protože nás čeká ještě hodně závodů. Už se těším na Baku, další městský závod na trati, kterou opravdu miluji. Pokud zde zvládneme další výborný víkend jako byl tento, splníme všechny předpoklady, abychom domů dorazili s dalším dobrým výsledkem.
Kimi Räikkönen, 11. místo
Dnes to nebyl nijak rušný závod - posunul jsem se o několik míst nahoru, ale nic jiného se nestalo. Tak to tady často chodí. Předvedli jsme slušnou rychlost, která by nám v příštích závodech mohla pomoci, ale v Monaku jsou souboje extrémně tvrdé, i když máte výhodu v rychlosti. Tak to je, můžeme být rádi, že máme první bod v sezóně.
Frédéric Vasseur, generální ředitel
Je skvělé konečně vstoupit do klasifikace a přivézt umístění v desítce, zasloužili jsme si ho. V posledním roce jsme udělali pár důrazných kroků kupředu, zejména v poslední době; naznačuje to naše rychlost v celém víkendu. Poprvé jsme měli auto v Q3, opět jsme prošli s oběma vozy do Q2, jsme rychlí a všichni, počínaje piloty až po lidi na boxové zídce, dnes odvedli skvělou práci. Na kterékoli jiné trati by nám naše rychlost umožnila skončit ještě výš, ale můžeme být spokojeni s tím, co jsme tu předvedli. Je to velká podpora a motivace pro všechny v týmu, může nám poskytnout sebevědomí, abychom v příštích závodech, Baku počínaje, byli ještě lepší.
WILLIAMS
George Russell, 14. místo
Byl to celkem jednoznačný závod, v němž jsme skončili tam, kde jsme si s ohledem na rychlost našich vozů zasloužili být. Absolvovali jsme ho bez komplikací, nic vzrušujícího se nedělo, ale takové někdy Monako je. Výkon nebyl tak silný, jak jsme doufali, ale ani to by výsledek nezměnilo. Prohánět se v tomto voze po ulicích Monte Carla, kolo za kolem, bylo skutečně zábavné. Další na řadě je Baku, náš tlak bude pokračovat.
Nicholas Latifi, 15. místo
Byl to choulostivý, pravděpodobně nejsložitější závod, jaký jsem prozatím v F1 absolvoval, ale domnívám se, že jsem ho zvládl celkem dobře. Rozhodně jde o trať, která našemu autu nevyhovuje, ať při plné či poloprázdné nádrži, máme problémy v pomalých zatáčkách a s nerovnostmi. Bylo těžké vůz zvládnout, ale mám pocit, že jsem se k pneumatikám choval nejlépe, jak to jenom šlo. V různých fázích závodu jsem byl dokonce trochu rychlejší než George, ale nakonec jsme se nedostali do pozice, z níž bychom dosáhli na body. Nenastal žádný monacký chaos, ale i tak to tady někdy chodí.
Dave Robson, šéf výkonu vozů
Bylo to dnes obtížné, bez jakýchkoli incidentů jsme nebyli schopni dosáhnout nějakého pokroku. George na startu prohrál souboj s Alonsem, Nicholas zase předjel Cunodu. Pak jsme byli zaklínění v interním týmovém souboji a duelu s Cunodou. Ačkoliv jsme měli v prvním stintu nějaké potíže, byli jsme schopni dobře nakládat s pneumatikami - po přechodu na tvrdou směs se tempo zlepšilo a během několika posledních kol jsme byli schopni udržet Cunodu za sebou, přičemž Nicholas v souboji s jasně rychlejším vozem odvedl skvělou práci.
Počítali jsme s tím, že tento víkend bude tvrdý, ale protože jsme měli v Monaku pauzu, bylo dobré si připomenout několik důležitých faktů našeho FW43B ve vazbě k odlišnému stylu okruhu. Něco nám pomůže v budoucích závodech roku 2021, zbytek oceníme, až se sem příští rok zase vrátíme. Nyní se soustředíme na Ázerbájdžán a další městský, i když značně odlišný okruh v Baku.
HAAS
Nikita Mazepin, 17. místo
Byl to hodně intenzivní zážitek. Od chvíle, kdy jsem začal závodit na monopostech, jsem se nemusel takhle soustředit, protože na této trati, i když jsme jeden z nejpomalejších týmů, to všechno přímo letí. V jednom okamžiku jsem projížděl zatáčku 14 a cítil jsem, jako bych se dotkl bariéry - bylo to v místě, kde včera havaroval Leclerc. Myslím, že tady zkrátka není žádný prostor pro chyby. S vozem bylo docela těžké pořízení, ale v mé skupině jsme od Barcelony udělali docela slušný pokrok, což je hodně pozitivní zjištění.
Mick Schumacher, 18. místo
Několik kol jsem se potýkal s malým problémem a tím jsem bohužel na kluky před sebou ztratil hodně času; musel jsem pustit dopředu Nikitu, protože jsme si s tím neuměli poradit. Pak se rychlost zlepšila, dokonce se mi zdálo, že se blížíme tempu středu pole, což bylo dobré. Dohnal jsem Nikitu, ale také jsem měl neustálé potíže v šikaně na nábřeží, což bylo pochopitelné - za mnou byla spousta pilotů, takže tam vlály modré vlajky. Celkově jsem se toho o víkendu hodně naučil, byla tu pozitiva i negativa, ale život jde dál a já se pořád učím. Už se těším do Baku.
Günther Steiner, generální ředitel
Na tomto závodě je dobré, že jsme dojeli s oběma vozy do cíle a navíc bez úhony. Mick měl krátkodobý problém se vstřikováním, což mohl být důsledek zvýšeného tlaku paliva - nebylo to šťastné, ale aspoň mohl pokračovat. Odjeli jsme solidní kola a kluci se v Monte Carlu hodně naučili - vždy to je těžký závod. Nedošlo tu k ničemu, co by nám umožnilo jakoukoli příležitost. Jakmile se dostanete do režimu modrých vlajek, poklesne vám teplota pneumatik a stále zpomalujete - to se dnes stalo nám. Teď už hledíme dopředu a nahoru - a chystáme se na další závod.
Poř. | # | Jezdec | Země | Tým / Šasi, motor | Body | Čas / odstup | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | 33 | Max VERSTAPPEN | nld | Red Bull Racing | 25 | 1:38:56,820 | |
2. | 55 | Carlos SAINZ JR. | esp | Scuderia Ferrari | 18 | + 8,968 | |
3. | 4 | Lando NORRIS | gbr | McLaren F1 Team | 15 | + 19,427 | |
4. | 11 | Sergio PÉREZ | mex | Red Bull Racing | 12 | + 20,490 | |
5. | 5 | Sebastian VETTEL | deu | Aston Martin Cognizant F1 Team | 10 | + 52,591 | |
6. | 10 | Pierre GASLY | fra | Scuderia AlphaTauri Honda | 8 | + 53,896 | |
7. | 44 | Lewis HAMILTON | gbr | Mercedes-AMG Petronas F1 Team | 7 | + 1:08,231 | |
8. | 18 | Lance STROLL | can | Aston Martin Cognizant F1 Team | 4 | + 1 kolo | |
9. | 31 | Esteban OCON | fra | Alpine F1 Team | 2 | + 1 kolo | |
10. | 99 | Antonio GIOVINAZZI | ita | Alfa Romeo Racing ORLEN | 1 | + 1 kolo | |
11. | 7 | Kimi RÄIKKÖNEN | fin | Alfa Romeo Racing ORLEN | + 1 kolo | ||
12. | 3 | Daniel RICCIARDO | aus | McLaren F1 Team | + 1 kolo | ||
13. | 14 | Fernando ALONSO | esp | Alpine F1 Team | + 1 kolo | ||
14. | 63 | George RUSSELL | gbr | Williams Racing | + 1 kolo | ||
15. | 6 | Nicholas LATIFI | can | Williams Racing | + 1 kolo | ||
16. | 22 | Juki CUNODA | jpn | Scuderia AlphaTauri Honda | + 1 kolo | ||
17. | 9 | Nikita MAZEPIN | rus | Haas F1 Team | + 3 kola | ||
18. | 47 | Mick SCHUMACHER | deu | Haas F1 Team | + 3 kola | ||
DNF | 77 | Valtteri BOTTAS | fin | Mercedes-AMG Petronas F1 Team | kolo | ||
20. | 16 | Charles LECLERC | mco | Scuderia Ferrari | hnací hřídel | ||
Nejrychlejší kolo: | |||||||
44 | Lewis HAMILTON |
Mercedes W12 Mercedes M12 |
1:12,909 | ||||
VÝSLEDKOVÝ SERVIS: F1NEWS.CZ