BMW své agregáty nenabídne

Alespoň ne v roce 2004, jak požaduje FIA za souhlas s používáním elektronicky řízené kontroly prokluzu. Znovu to zopakoval ředitel BMW Motorsport Mario Theissen. Podobné zprávy zaznívají i od jiných dodavatelů.


„Tato změna by vyžadovala velký zásah do fungujícího systému programu F1, což by přineslo zvýšení počtu zaměstnanců a nárůst finančních nákladů,“ prohlásil Theissen k možnosti, že by se BMW přidalo k Ferrari, Fordu a Mercedesu. Dle něj je v tuto chvíli pro mnichovskou automobilku nemožné, aby dodávala zákaznické motory a k tomu za cenu kolem 10 milionů USD za rok, jako to přislíbil Mercedes.

Na této ceně staví FIA svůj požadavek, který zatím příliš podpory ze strany výrobců nenašel. V poslední době se objevily neověřené zprávy, že i Honda zaujímá stejné stanovisko, jako BMW. Společnosti Toyota a Renault zatím žádné komentáře v dané věci neučinily.

Pokud nabídnou výrobci motorů své agregáty za cenu přiměřenou současné hospodářské situaci i soukromým týmům, FIA nebude trvat na zákazu kontroly prokluzu, a tato bude v předpisech povolena na dobu neurčitou.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy