BMW své agregáty nenabídne
Alespoň ne v roce 2004, jak požaduje FIA za souhlas s používáním elektronicky řízené kontroly prokluzu. Znovu to zopakoval ředitel BMW Motorsport Mario Theissen. Podobné zprávy zaznívají i od jiných dodavatelů.
„Tato změna by vyžadovala velký zásah do fungujícího systému programu F1, což by přineslo zvýšení počtu zaměstnanců a nárůst finančních nákladů,“ prohlásil Theissen k možnosti, že by se BMW přidalo k Ferrari, Fordu a Mercedesu. Dle něj je v tuto chvíli pro mnichovskou automobilku nemožné, aby dodávala zákaznické motory a k tomu za cenu kolem 10 milionů USD za rok, jako to přislíbil Mercedes.
Na této ceně staví FIA svůj požadavek, který zatím příliš podpory ze strany výrobců nenašel. V poslední době se objevily neověřené zprávy, že i Honda zaujímá stejné stanovisko, jako BMW. Společnosti Toyota a Renault zatím žádné komentáře v dané věci neučinily.
Pokud nabídnou výrobci motorů své agregáty za cenu přiměřenou současné hospodářské situaci i soukromým týmům, FIA nebude trvat na zákazu kontroly prokluzu, a tato bude v předpisech povolena na dobu neurčitou.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton