Kia Motors Corporation dnes představila informace a první fotografie nového modelu Magentis, na některých trzích take pod názvem “Optima”, který absolvuje svoji premiéru 13. září na Mezinárodním autosalonu ve Franfurtu. Kia v posledních čtyřech letech své modely výrazně omladila a Magentis je posledním v řadě, který čekal na své omlazení.
Nový model je od svého předchůdce delší, širší a vyšší, s rozvorem kol 2,720 mm. Vnitřní prostor bude větší a většími rozměry se pyšní i karoserie, jenž je laděna v moderním stylu. Kia Magentis byla konstruována tak, aby uspěla v konkurenci s nejvýznamějšími značkami segmentu D. Její celková délka je 4,735 mm, výsoká je 1,805 mm a široká je 1,480 mm.
Na trh severní Ameriky uvede Kia tento model s 2.4 litrovým čtyřválcovým motorem a 2.7 litrovým V6 benzinovým motorem. V Evropě se představí s těmito motory také, ale krom toho příjde i s novým dieslovým dvoulitrem.
Nový Magentis nabídne řidiči a spolujezdcům díky svým rozměrům a výbavě mnoho pohodlí. Hodně by měl Magentis dle údajů výrobce poskytnout v oblasti aktivní a pasivní bezpečnosti. Automobilka uvádí ovšem jen základní prvky ABS, ESP, kontrola parkování díky senzorům, přední a boční airbagy.
Foto: Kia Motors
Nová Kia Magentis na premiéře ve Frankfurtu
Na zářiovém autosalonu ve Frankfurtu odhalí automobilka Kia Motors novou verzi modelu Magentis, jako poslední model ze své kompletní inovované řady vozů.
Další zprávy
-
Bouřlivé počasí v Česku ještě nepolevuje! V Praze stoupne Vltava na první stupeň
-
DRAMA v Liberci: Nové informace o počtu a stavu pacientů, které zasáhl blesk!
-
Trumpova "osudová" žena prolomila mlčení! Půjde kvůli Stormy do vězení?
-
Trumpova "osudová" žena prolomila mlčení! Půjde kvůli Stormy do vězení?
-
Proč mě urážíte? Dara Rolins se opět ozvala a poslala do světa jasný vzkaz!
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!