Zájem o elektrický Mercedes je enormní, automobilka už musela omezit příjem rezervací

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 19. září 2017, 12:39 Google+

Elektrický koncept Mercedes-Benz EQ se nám představil již v minulém roce, ovšem na jeho reálnou produkční podobu si budeme muset ještě nějakou chvíli počkat, přičemž do prodeje se vůz dostane až v roce 2019 - přesto už nyní se na vůz přijímají rezervace, o které je mezi lidmi v určitých zemích neskutečný zájem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mercedes-Benz EQ

Mercedes-Benz EQ | foto: Mercedes-Benz

Sdílejte článek

Jak už to tak bývá zvykem, jako jedni z prvních dostávají šanci rezervovat si nový elektromobil zákazníci z Norska, kde je po těchto vozech obrovský hlad. Jinak tomu není ani v případě elektrického SUV Mercedes-Benz EQ, na který už si norští zákazníci mohou skládat zálohu.

Produkční verze Mercedesu EQ ještě ani nebyla představena, takže záloha ve výši 20.019 Norských korun (cca 56.000 Kč) je vratná v plné výši. Zájem o rezervace je ovšem tak velký, že už automobilka musela přistoupit k limitu jedné rezervace na osobu.

Automobilka Mercedes se již údajně pochlubila obrovským zájmem, jak uvedl web InsideEvs, který se zprávou přišel jako první. Konkrétní číslo německá automobilka bohužel neuvádí, ovšem podle informací získaných InsideEvs by se mohlo jednat o cca 2.000 vozů, přičemž možnost skládat zálohy byla zpřístupněna teprve minulou středu.

Co se samotného konceptu Mercedes-Benz EQ týče, pod jeho kapotou bychom měli najít baterii o kapacitě 70 kWh, díky čemuž by měl být vůz schopen urazit na jedno nabití vzdálenost okolo 500 kilometrů (podle měření NEDC. V reálném svěse se však dojezd odhaduje na skromnějších 350 km.

Řidič by měl mít k dispozici dvojici elektromotorů, která bude posílat na obě nápravy výkon o hodnotě cca 300 kW (cca 408 koní). Maximální rychlost neznáme, ovšem akcelerace z 0 na 100 km/h by měla probíhat pod 5 vteřin.

Vytisknout

Diskuze: Zájem o elektrický Mercedes je enormní, automobilka už musela omezit příjem rezervací

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Vadný Airbag Takata

Smrtící airbagy Takata jsou stále v milionech aut. V čem se od bezpečných liší?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud