Vyměnit olej v Lamborghini? Pro tohohle pětiletého kluka hračka

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 24. července 2017, 11:34 Google+

Pořídit si exkluzivní sportovní vůz jako je Lamborghini Gallardo je jedna věc, ovšem platit za jeho servis a údržbu je věc druhá. Tento pětiletý chlapec to však zvládá absolutně bez problému.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Vyměnit olej v Lamborghini Gallardo je snadné, zvládne to i pětileté dítě

Vyměnit olej v Lamborghini Gallardo je snadné, zvládne to i pětileté dítě | foto: youtube.com

Sdílejte článek

 Mnoho z nás se možná v dětství potloukalo po garáži a dívalo se rodičům pod ruce, když pracovali na automobilech. Tyto první krůčky pak vedly k vlastním pokusům, k prvnímu přezutí kol nebo první výměně oleje. Většinou jsme se to však učili na starších vozech domácí výroby.

Pětiletý Markus z USA však hraje vyšší ligu. Nejen že v pěti letech vystupuje před kamerou jako ostřílený "Petrolhead, ale dokáže i takřka sám vyměnit olej v exkluzivním voze jako je právě Lamborghini Gallardo vyráběné mezi lety 2004 až 2008.

Kromě skvělých jízdních vlastností, vysokých rychlostí a astronomických pořizovacích cen se však tyto vozy pyšní ještě jednou vlastnosti: nepříliš snadným servisem. S tím si však Markus hravě poradil a ještě přitom stihl dělat i správný YouTube marketing.

Speciálním klíčem povolil a odstranil olejový filtr, poděkoval sponzorům za nový, zvedl vůz na hydraulickém zvedáku, vypustil starý olej, vyměnil podložky pod výpustními šrouby, vyměnil olejový filtr a dolil čerstvý olej. Poté ještě nechal běžet vůz 2 minuty při 2 tisících otáček aby měl jistotu že vše správně pracuje a "vydal se na testovací vyjížďku".

Nakonec videa pak znovu udělal malou reklamu výrobci olejů a rozloučil se s obecenstvem. Jako by to nic nebylo. V pouhých pěti letech. Přesně v tom věku, kdy většina z nás jezdila nanejvýš na plastové Tatrovce.

Vytisknout

Diskuze: Vyměnit olej v Lamborghini? Pro tohohle pětiletého kluka hračka

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Ilustrační foto

Dopravních kolon přibývá, minulý rok měřily jen v Německu cca 1,4 milionu km

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud