Skupina PSA spustila prodej nových vozů přes internet

Skupina PSA spouští prodej vozidel přes internet. Prozatím však pouze ve Francii

Skupina PSA spouští prodej vozidel přes internet. Prozatím však pouze ve Francii | foto: PSA Groupe

Při nákupu vozu lze využít různé cesty, 90 % zákazníků ovšem navštíví internet. Skupina PSA se rozhodla na tento vývoj reagovat, a proto inovuje způsob prodeje svých vozů a spouští ve Francii prodej nových vozidel všech svých tří značek prostřednictvím internetu.

Tato nabídka se opírá o zkušenosti získané při internetovém prodeji, který již od listopadu 2016 využívá Citroën v Brazílii, od ledna 2017 Peugeot ve Velké Británii a značka DS ho od března 2017 používá pro prodej svého modelu DS7 Crossback v osmi evropských zemích. Nabídka bude postupně rozšířena do dalších zemí Evropy.

První zákazníci už tento způsob hojně používají: ve Velké Británii vzrostl prodej vozů značky Peugeot fygitálním způsobem (spojení slov „fyzický“ a „digitální“, pro označení nákupu, který probíhá digitálně na internetu a je dokončen fyzicky u prodejce) v první polovině roku 2017 o 75 %, podíl na trhu vzrostl téměř o 40 %. V Brazílii proběhlo více než 200 objednávek online.

Ve Francii si tak nyní zákazníci mohou nejen zakoupit vozidlo, ale mohou si také nakonfigurovat možnosti financování či odprodej svého starého vozu a v těchto případech dokončit svou objednávku u prodejce. Postupně se nabídka služeb rozšíří, nejprve o možnost uzavírání smlouvy na financování online.

Ředitel pro prodej a marketing skupiny PSA Stephen Norman při této příležitosti prohlásil: „Spuštění této nabídky je součástí našeho plánu Push to Pass, jehož cílem zaměřit naši strategii co nejvíce na klienty. Skupina reaguje na očekávání zákazníka, který se o nákupu vozu rozhoduje na internetu, a připravuje se tak na další etapu, kdy se již auta budou prodávat kompletně online. Je to tedy příležitost pro získání nových obchodních příležitostí pro náš další růst.“

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu