Q7 by se měla zařadit mezi modelové linie A, S a RS. Audi Q7 je nastupující SUV koncernu Volkswagen Group. Tzn., že bude stavěn na stejné platformě jako VW Touareg a Porsche Cayenne. Je koncipován více na silnice, kde jeho vlastnosti více vyniknou, než například Porsche Cayenne. V terénu zase jeho kvality nepřevýší jeho kolegu Touarega. Na rozdíl od něj mu bude chybět diferenciál s uzávěrou a rozdělovací převodovka. Navíc však nová Q7 získá třetí řadu sedadel, jako další stupeň své výbavy. Do takto vybaveného vozu se vleze až sedm cestujících, čímž stanovuje nové standardy této třídy. Později by měla obohatit trh ještě výkonnější verze s označením QS7, to je ale zatím jen spekulace.
Nabídka motorů od Audi bude obsahovat 4.2l V8 se silou 330 koní a i 3.2l se 240 koní. Je šance na to, aby se v nabídce objevil i třílitrový vznětový agregát. Zatím jediným známým rozměrem vozu je jeho délka, kterou je 5,08 metrů.
Zajímavou volitelnou výbavou vozu by mělo být vzduchové odpružení s automatickou redukcí světlé výšky při vyšších rychlostech. Standardně by měly na voze být 18 palcová kola, za příplatek až gigantická 21 palcová.
Maximální rychlost nebude nižší než 250 km/h. Na trh by nová Q7 měla dorazit již počátkem roku 2006.
Audi Q7: Nové SUV skupiny VW Group
Zajímavá studie Audi Pikes Peak, jenž byla nedávno prezentována, našla svého nástupce. Bude jim model s označením Q7 a stane se modelovým rokem 2006.
Další zprávy
-
Filip Blažek poprvé okomentoval kauzu kolem Arichtevy! Uškodí mu ve StarDance?
-
Pro Čaputovou je na Pražském hradě připravené státní vyznamenání
-
Ondřej Brzobohatý promluvil o zásadách chování k ženám!
-
Volební místnosti se otevřely, eurovolby začínají. Vše, co o nich potřebujete vědět
-
Eurovolby 2024: Brusel je pro poslance "zlatá žíla". Plat 193 tisíc a z benefitů se vám protočí oči!
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!