Díky této výbavě, která bude k dostání pouze při koupi nového vozu, se BMW M3, které je považováno za nejlepší sportovní vozidlo na světě, stane ještě lepším a agilnějším automobilem. Paket se v nabídce objeví letos v prosinci.
Výbava Competition obsahuje 19ti palcová kola mající stejný styl jako v případě sportovní řady M3 CSL s pneumatikami pro extra vysoké rychlosti o rozměrech 225/40 R 19 na discích o rozměrech 8Jx19 vpředu a s rozměrem 255/35 R 19 na discích 9.5x19 vzadu. Jízdní dynamiku vozu citelně zlepšuje nastavení podvozku a nepatrně pozměněný převod řízení 14.5:1 namísto 15.4:1.
M Track systém a brzdy převzaté z BMW M3 CSL
Řidiči si budou moci mimo jiné vychutnat systém M Track mode aplikovaný již v modelu M3 CSL. Ten umožňuje rychlejší a dokonce ještě razantnější styl jízdy, aniž by musel zasahovat systém dynamické kontroly DSC.
Volant, páka ruční brzdy a pokud je vůz vybaven doplňkovou sekvenční převodovkou M tak i koncovka řadící páky jsou pokryty materiálem Alcantara. Díky tomu, že je ovladač systému M track umístěn na pravém ramenu volantu, odpadají jiná ovládací tlačítka.
Brzdový systém „em-trojky“ s výbavou Competition pochází rovněž z M3 CSL. Díky tomu se průměr perforovaného, předního brzdového kotouče zvětšil o 20 mm na 345 mm.
Kromě toho výbava Competition také exkluzivně zahrnuje upravený hliníkový interiér a možnost výběru nové barvy pro BMW M3 – jde o Interlagos modrou metalízu.
Text a foto: AuTec Group
Ještě ostřejší BMW M3
Na přelomu letošního roku nabídne BMW paket Competition určený sportovně zaměřeným řidičům BMW M3.
Další zprávy
-
To snad Jennifer Lopez nemyslí vážně? Zklamání fanoušků nezná mezí!
-
ZOO Praha prozradila jméno malého orangutana! Co znamená v indonéštině?
-
DRAMA v Liberci: Blesk zranil přes deset lidí! Nemocnice aktivovala traumaplán
-
Veronika Žilková vysvětlila, proč se stěhuje! Může za to jiný člen rodiny
-
Po stopách pravdy o princezně Kate: Tohle chtějí v palácích lidem zamlčet!
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!