bezpečnosti, nyní i nový Citroën C2 potvrdil, že patří mezi nejbezpečnější vozy ve své kategorii. V nárazových testech EuroNCAP, jejichž výsledky byly dnes zveřejněny, získal Citroen C2 hodnocení 4 hvězdiček s 29 body (umístil se tak na druhém místě hned po nejbezpečnějším voze této kategorie, kterým je se 31 body model C3 Pluriel).
Citroën C2, jenž patří do kategorie malých kompaktních vozů, přitahuje originalitou a sportovním charakterem. Kromě jedinečných stylistických prvků nabízí novou koncepci variability uspořádání vnitřního prostoru a originální systém přístupu do zavazadlového prostoru.
K jeho nesporným přednostem patří dynamické jízdní vlastnosti, vysoká bezpečnost a bohatá standardní výbava.
Citroën C2 se s délkou 3,66 m, šířkou 1,66 m a výškou 1,46 m řadí do samého středu kategorie třídveřových kompaktních vozů. Snadno se pohybuje v městskému provozu a nabízí všestranně variabilní interiér se čtyřmi plnohodnotnými sedadly.
Pokud jde o aktivní bezpečnost, Citroën C2 nabízí nejmodernější technologie, jako například variabilní posilovač řízení, ABS s EBD a elektronickým brzdovým asistentem (EBA) a systémem automatické aktivace nouzových světlometů při prudkém brždění a ESP s ASR.
Karoserie modelu C2 obsahuje s ohledem na pasivní bezpečnost řadu zesilujících prvků, tak aby byly minimalizovány její deformace v případě nárazu. Vůz je již v základní úrovni výbavy vybaven 2 airbagy, pyrotechnickými předpínači bezpečnostních pásů na předních sedadlech a dvěma úchyty ISOFIX pro upevnění dětské sedačky.
Citroen CR
Citroën C2 se 4 hvězdičkami v EuroNCAP
Po velmi dobrých výsledcích, kterých před několika měsíci dosáhly modely Citroën C3 a C3 Pluriel v testech...
Další zprávy
-
Harry a Meghan: Jak jejich vztah s královskou rodinou vnímala Alžběta II.?
-
Jennifer Lopez a Ben Affleck: Jak to je s jejich vztahem?
-
Hanychová a Dopita si vyměnili vyznání: "Dětská" láska jim dává sílu!
-
Černý kašel v Česku: Experti mluví o poklesu cirkulace, ale čísla tomu neodpovídají
-
Kdy bude princezna Kate znovu stoprocentní? Bod zlomu v léčbě má být za ní!
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!