Pininfarina se rozhodl nepředvádět pouze zajímavý design, pro svůj koncept vyvinul i zajímavá techncká řešení. Například...
Motory jsou podle Pininfariny stále moc velké, což ničí design. Proto umístil elektromotor do každého kola. Energii dodává motorům palivový článek. Ten je umístěn blízko u každého z kol.
Vodík do palivového článku vzniká přímo ve vozidle. To je totiž schopno přeměnit biopalivo na zmíněný plyn. Zásobárna biopaliva je ve středovém tunelu.
Výsledkem je opravdu nevšední stroj. Vzhledem k výkonu kolem 700 koní bych se nedostatku síly opravdu nebál.
Podle Pininfariny by se taková auta mohla začít objevovat kolem roku 2015. Zkrátka vizionář...
Pininfarina Sintesi - další kráska z Itálie
V Ženevě bude konceptů požehnaně. Italská studia přispějí tradičně velkým dílem a po včerejším představení studie od Giugiara je dnes na řadě Pininfarina. Jeho koncept se jmenuje Sintesi.
Další zprávy
-
Filip Blažek poprvé okomentoval kauzu kolem Arichtevy! Uškodí mu ve StarDance?
-
Pro Čaputovou je na Pražském hradě připravené státní vyznamenání
-
Ondřej Brzobohatý promluvil o zásadách chování k ženám!
-
Volební místnosti se otevřely, eurovolby začínají. Vše, co o nich potřebujete vědět
-
Eurovolby 2024: Brusel je pro poslance "zlatá žíla". Plat 193 tisíc a z benefitů se vám protočí oči!
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!