Díky svému širokému rozchodu kol 1460 mm vpředu a 1435 mm vzadu a dlouhému rozvoru plných 2490 mm se Mazda2 jeví větší a dospělejší, než její kompaktní rozměry naznačují.
Karoserie Mazdy2 a její inteligentní prostorové řešení současně přináší i jedinečný interiér, který je vskutku velkorysý. Díky své mnohostranné využitelnosti je Mazda2 předurčena k tomu, aby naplnila potřeby rodin při každodenním cestování i požadavky plynoucí z veškerých aktivit ve volném čase.
Ve své třídě nabízí Mazda2 nejvíce prostoru v oblasti hlav a ramen cestujících. Velice spokojený pak může být i samotný řidič, jehož sedadlo může být posouváno vodorovně v 15 krocích v rozpětí 210 mm a v rozsahu 35 mm může být upravena také jeho výška.
Vše v okolí řidiče je uspořádáno tak, aby byla dosažena optimální ergonomie. Dominantou přístrojové desky je mohutný, kulatý a snadno čitelný otáčkoměr a rychloměr. Všechny velké i menší ovládací prvky i přepínače jsou uspořádány v dosahu tříramenného volantu, a stejně tak je optimálně umístěna i řadicí páka.
Mazda2 nabízí i bohatý zavazadlový prostor, jehož 268 litrů je pro vůz této třídy neobvyklý. Se sklopenými opěradly dosahuje ložný prostor Mazdy2 s naprosto rovným dnem objemu 1044 litrů.
Mazdu 2 lze pořídit již od Kč 319 900,-.
AB Auto Brno
Mazda 2 - Jak se vám líbí ?
Dojem dynamiky, který Mazda2 vzbuzuje, není dán pouze jejím svěže mladistvým a originálním vnějším designem.
Další zprávy
-
"Fico se stal terčem atentátu, protože..." Orbán promluvil o útoku na slovenského premiéra
-
"Fico se stal terčem atentátu, protože..." Orbán promluvil o útoku na slovenského premiéra
-
Proč Feri dostal nepodmíněný trest? Odvolací soud to vysvětlil v rozsudku
-
Dara Rolins a Pavel Nedvěd: Jak roste jejich italské hnízdečko lásky?
-
Markéta Konvičková přiznala: Nádor se přestěhoval! Nasadila speciální léčbu
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!