Mercedes-AMG GT S se dočkal několika úprav od chlapců z Luethen Motorsport

ar5, 5. prosince 2016, 15:12 Google+

Tuningových úprav není nikdy dost, alespoň tohle si řekli kluci z firmy Luethen Motorsport. Proto není divu, že se díky nim můžeme seznámit s jejich novým projektem, kterým je upravený Mercedes-AMG GT S.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mercedes-AMG GT S od Luethen Motorsport

Mercedes-AMG GT S od Luethen Motorsport | foto: Luethen Motorsport

Sdílejte článek

Design auta úpravce vylepšil o karosářské díly z uhlíkových vláken, takže AMG GT S je díky tomu ještě o pěkný kousek dravější. Mezi nové doplňky se řadí kupříkladu odlehčený přední spoiler, širší nástavce prahů, upravená vnější zpětná zrcátka anebo difuzor.

Chybět samozřejmě nesmí specifická litá kola s průměrem 20 a 21 palců a také značně poladěný výkon. Ten vyrostl na 612 koní, což je oproti původním 510 koním už celkem značný rozdíl. Poslední velkou změnou je větší zadní křídlo, které se stará o ještě větší přítlak na zadní nápravu ve vysokých rychlostech.

Vraťme se však k výkonové stránce vozu. Pod jeho kapotou pracuje v případě verze S čtyřlitrový osmiválec se dvěma turbodmychadly. Ten poskytuje v základu zmíněných pětsetdeset koní, jenže díky přemapování řídící jednotky motoru a instalaci nového výfuku se výkon zvedl o více jak sto koní.

Točivý moment se pak dočkal nárůstu na ohromných 780 Nm. Zadní náprava proto dostane ještě více zabrat. Jestli se ptáte, kolik tohle štříbrné placaté monstrum jede, pak vězte, že maximálka je položena až u 330 km / h. Všechny zmíněné úpravy něco stojí, v tomto případě ale cenovku za jednotlivé úpravy tuner neodhalil, prozradí vám jí totiž výhradně na vyžádání.

Vytisknout

Diskuze: Mercedes-AMG GT S se dočkal několika úprav od chlapců z Luethen Motorsport

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Ford řeší problém s pásy.

Hned několik Fordů a Lincolnů má potíže. Auta nedokázala zabránit zranění…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud