DISKUZE K ČLÁNKU O kolik Mercedes zvýšil výkon svého F1 motoru od roku 2014 a jaký milník nyní překonal?

Mercedes se nám pochlubil, že na stolici v Brixworthu konečně překonal se svou F1 pohonnou jednotkou metu 50 % termodynamické účinnosti. To by znamenalo, že v kvalifikaci by s pomocí MGU-K mohl přesáhnout hranici výkonu 1000 koní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: O kolik Mercedes zvýšil výkon svého F1 motoru od roku 2014 a jaký milník nyní překonal?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 19.09.2017 08:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 13.09.2017 12:18
Já jsem to zmiňoval, Honda ve vývoji tápe. Nám… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 14.09.2017 17:18
"Potenciální" má více významů, označuje… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 14.09.2017 22:03
Nemá jediný význam - potenciální má více významů,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Já jsem to zmiňoval, Honda ve vývoji tápe. Nám Hasegawa naposledy říkal, že základní koncept překopali letos - teď mají stejný koncept jako Mercedes a chtějí jej rozvíjet a pokračovat s ním i příští rok. Nevím, odkud se ta informace šíří, že by chtěli začít zase znovu se všemi riziky. Něco samozřejmě změní, třeba koncept MGU-H, jednotlivých dílů, budou se snažit vše vylepšit.. ale že by chtěli měnit základní koncept pohonné jednotky, to se mi nechce věřit. Nestíhají teď upgrady, spolehlivost stále bída a jak jsem psal, zatímco ostatní už dávno na stolici proháněli V6 pro příští rok, u Hondy stále nic.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Jinými slovy, příští rok Torro Rosso vystřídá v "úspěších" McLaren?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Rád bych se mýlil, ale zatím to tak žel vypadá.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Tak jsem McLarenu fandil, že se odhodlal jít do toho konceptu s Hondou a je z toho prd. Škoda.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          No jak to dopadne tezko rici, Renault zrovna uspesnou spolehlivosti take neopliva a s novym motorem to muze byt take zajimave 03 Jsem zvedav jak u Renaultu pujd evykon nahoru, letos pokroky nula nula nic, tak jsem zvedav na pristi rok, jestli budou na urovni Ferrari. To by mohlo byt pro McL zajimave, ale 3 motory na sezonu, nevim, to bude asi pro Renault orisek.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            renault se bude spíš soustředit na svůj tovární tým, než by dodával maximum nějakejm trapnejm remcalům...

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Diky, jsem si rikal, kam by to porad menili. To ze motor pro pristi rok jeste nemaji, je asi na ukor letoska. Asi chteli max vse letos zachranit, aby to s McL jeste klaplo a to se ne uplne povedlo. Myslim, ze ted se uz muzou zacit v klidu motoru pro pristi rok venovat a upgrady nasazovat ani nemusi. Predpokladam, ze zmena odberatele bude mit na prace u Hondy jasny dopad a motor pro letosek uz se skoro zastavuje a zacinaji se max. venovat motoru na pristi rok. na jednu stranu je to dobre, snad z toho TR vyjde trochu rozumne a spolehlivost od zacatku pristiho roku bude relativne OK 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Vztah s McLarenem chtěli hodně zachránit, žel nepředvedli nic extra. Ve vývoji současné PJ usilovně pokračují, další vylepšení chystají pro Japonsko (snad konečně tu dávno avizovanou Spec4 doladí). To si můžou dovolit, protože současný koncept chtějí přenést do roku 2018. Jestli se to teď najednou něco změní s přechodem k Toro Rosso, uvidíme. Osobně si myslím, že spíše ne. V příštích třech letech se podle mě na špičku nedotáhne - ostatní nespí.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            ono je otázkou, jak to dopadne v okamžiku, kdy na Hondě nebude takovej mediální tlak a budou mít víc klidu na práci. Nedivil bych se, kdyby příští rok torro mcl dalo...

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Poky

              Poky

              46.254.64.XXX
              Ty myslíš, že vlastníci TR a RBl nechají hondu v klidu?? Vzpomeň si jak jednali s Renoltem.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                178.255.168.XXX
                Tady je trochu rozdil ve financich, Honde nikdo adi plstit nebude, takze by ji asi za darek nikdo nadavat nemel 03 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                no, jenže tam šlo o red bull, nikoliv o juniorku, takže tam je dle mého názoru cílem prozkoumat potenciál hondy a když jim přitom japonci zaplatí sezonu, tak určitě neprotestují. Takže určo budou pod menším tlakem než u mcl, kterej chtěl hned tituly...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              178.255.168.XXX
              TR by McL mozna dalo, ale ti by musela Honda hodne zamakat a predstihnout Mercedes, coz se zatim nejevi moc realne. Uvidime kde kdo bzde, ale vrrim ze u TR nedojde k posunu ani nahoru ani dolu. Uvidime 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                mercedes? nenech se vysmát! Renault není výkonostně o moc výš než honda a ta spolehlivost taky žádná sláva. Sice se může přes zimu stát zázrak, ale moc na něj nevěřím, spíš věřím tomu, že honda renault předstihne ještě v této sezoně a příští rok bude honda třetím motorem...

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Petr

                  Petr

                  78.157.167.XXX
                  Renault je výkonnostně o hodně výš než Honda. Spolehlivost není špičková, ale i v tom o míle před Hondou. McLaren se snažil maximálně spolupracovat, žel Japonci mají svou hlavu a (ne-)logiku. Kdo to zažil pochopí, tak tady už prosím neopakuj pořád ty své bludy.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Takze jestli clanek chapu dobre, tak by mel mit motor Hondy v roce 2016 vetsi vykon nez byl Mercedesu v roce 2014. Skoda ze to Honda trochu na zacatku podcenila a nezacla o rok drive, meli by vychytanou spolehlivost uz v roce 2015 a byly hned na urovni Renaultu. Proste se opozdeny vyvoj projevil zaporne, jak jinak. Parvda je ze Koncept ZERO asi nemel budoucnost, kvuli minimalizovanym rozmerum. Jsem zvedav na pokroky Renaultu a Hondy, ale Mercedes se zda, ze vi co dela 03 a mam trosku obavu, ze proste ten vykon bude na bednu chybet i s Renaultem, kor kdyz Mercedes rika, ze prekonal metu 50%, coz znamena ze muze mit klidne 51, 52, 53% 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Když Mercedes říká, že se svou F1 pohonnou jednotkou překonal metu 50 %, tak ji teď na stolici překonal zatím jen o 0,5 % 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama