DISKUZE K ČLÁNKU O kolik Mercedes zvýšil výkon svého F1 motoru od roku 2014 a jaký milník nyní překonal?
Mercedes se nám pochlubil, že na stolici v Brixworthu konečně překonal se svou F1 pohonnou jednotkou metu 50 % termodynamické účinnosti. To by znamenalo, že v kvalifikaci by s pomocí MGU-K mohl přesáhnout hranici výkonu 1000 koní.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: O kolik Mercedes zvýšil výkon svého F1 motoru od roku 2014 a jaký milník nyní překonal?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Petr
12:18 13.09.2017 109.81.245.XXXJá jsem to zmiňoval, Honda ve vývoji tápe. Nám Hasegawa naposledy říkal, že základní koncept překopali letos - teď mají stejný koncept jako Mercedes a chtějí jej rozvíjet a pokračovat s ním i příští rok. Nevím, odkud se ta informace šíří, že by chtěli začít zase znovu se všemi riziky. Něco samozřejmě změní, třeba koncept MGU-H, jednotlivých dílů, budou se snažit vše vylepšit.. ale že by chtěli měnit základní koncept pohonné jednotky, to se mi nechce věřit. Nestíhají teď upgrady, spolehlivost stále bída a jak jsem psal, zatímco ostatní už dávno na stolici proháněli V6 pro příští rok, u Hondy stále nic.-
-
-
uzivatel001639
12:41 13.09.2017 89.111.77.XXXNo jak to dopadne tezko rici, Renault zrovna uspesnou spolehlivosti take neopliva a s novym motorem to muze byt take zajimave Jsem zvedav jak u Renaultu pujd evykon nahoru, letos pokroky nula nula nic, tak jsem zvedav na pristi rok, jestli budou na urovni Ferrari. To by mohlo byt pro McL zajimave, ale 3 motory na sezonu, nevim, to bude asi pro Renault orisek.
-
-
uzivatel001639
12:37 13.09.2017 89.111.73.XXXDiky, jsem si rikal, kam by to porad menili. To ze motor pro pristi rok jeste nemaji, je asi na ukor letoska. Asi chteli max vse letos zachranit, aby to s McL jeste klaplo a to se ne uplne povedlo. Myslim, ze ted se uz muzou zacit v klidu motoru pro pristi rok venovat a upgrady nasazovat ani nemusi. Predpokladam, ze zmena odberatele bude mit na prace u Hondy jasny dopad a motor pro letosek uz se skoro zastavuje a zacinaji se max. venovat motoru na pristi rok. na jednu stranu je to dobre, snad z toho TR vyjde trochu rozumne a spolehlivost od zacatku pristiho roku bude relativne OK-
Petr
12:44 13.09.2017 109.81.245.XXXVztah s McLarenem chtěli hodně zachránit, žel nepředvedli nic extra. Ve vývoji současné PJ usilovně pokračují, další vylepšení chystají pro Japonsko (snad konečně tu dávno avizovanou Spec4 doladí). To si můžou dovolit, protože současný koncept chtějí přenést do roku 2018. Jestli se to teď najednou něco změní s přechodem k Toro Rosso, uvidíme. Osobně si myslím, že spíše ne. V příštích třech letech se podle mě na špičku nedotáhne - ostatní nespí.-
-
-
uzivatel001639
18:37 13.09.2017 178.255.168.XXXTady je trochu rozdil ve financich, Honde nikdo adi plstit nebude, takze by ji asi za darek nikdo nadavat nemel -
jumpman
20:03 13.09.2017 178.255.168.XXXno, jenže tam šlo o red bull, nikoliv o juniorku, takže tam je dle mého názoru cílem prozkoumat potenciál hondy a když jim přitom japonci zaplatí sezonu, tak určitě neprotestují. Takže určo budou pod menším tlakem než u mcl, kterej chtěl hned tituly...
-
-
uzivatel001639
18:36 13.09.2017 178.255.168.XXXTR by McL mozna dalo, ale ti by musela Honda hodne zamakat a predstihnout Mercedes, coz se zatim nejevi moc realne. Uvidime kde kdo bzde, ale vrrim ze u TR nedojde k posunu ani nahoru ani dolu. Uvidime-
jumpman
20:06 13.09.2017 178.255.168.XXXmercedes? nenech se vysmát! Renault není výkonostně o moc výš než honda a ta spolehlivost taky žádná sláva. Sice se může přes zimu stát zázrak, ale moc na něj nevěřím, spíš věřím tomu, že honda renault předstihne ještě v této sezoně a příští rok bude honda třetím motorem...-
Petr
21:14 13.09.2017 78.157.167.XXXRenault je výkonnostně o hodně výš než Honda. Spolehlivost není špičková, ale i v tom o míle před Hondou. McLaren se snažil maximálně spolupracovat, žel Japonci mají svou hlavu a (ne-)logiku. Kdo to zažil pochopí, tak tady už prosím neopakuj pořád ty své bludy.
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001639
11:51 13.09.2017 89.111.77.XXXTakze jestli clanek chapu dobre, tak by mel mit motor Hondy v roce 2016 vetsi vykon nez byl Mercedesu v roce 2014. Skoda ze to Honda trochu na zacatku podcenila a nezacla o rok drive, meli by vychytanou spolehlivost uz v roce 2015 a byly hned na urovni Renaultu. Proste se opozdeny vyvoj projevil zaporne, jak jinak. Parvda je ze Koncept ZERO asi nemel budoucnost, kvuli minimalizovanym rozmerum. Jsem zvedav na pokroky Renaultu a Hondy, ale Mercedes se zda, ze vi co dela a mam trosku obavu, ze proste ten vykon bude na bednu chybet i s Renaultem, kor kdyz Mercedes rika, ze prekonal metu 50%, coz znamena ze muze mit klidne 51, 52, 53%
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek