Nový Dodge Challenger Demon je tak široký, že se nevejde na výrobní linku

AutoRoad.cz, 26. května 2017, 15:55 Google+

Automobilka Dodge je na svůj nejrychlejší a nejostřejší výtvor právoplatně hrdá, jde přeci o jeden z nejlépe akcelerujících vozů s motorem V8 na světě. Tohle prvenství si ale vyžádalo pár ústupků.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Dodge Challenger SRT Demon je skutečným dragsterem i autem pro běžné použití

Dodge Challenger SRT Demon je skutečným dragsterem i autem pro běžné použití | foto: Fiat Chrysler Automobiles

Sdílejte článek

Jedním z takových ústupků jsou i kola, která se na vůz montují. Jsou to speciální pneumatiky určené pro závody ve sprintu, které jsou složeny ze speciálního materiálu a vyznačují se svou velkou šířkou.

Kvůli tomu dostal Dodge Challenger Demon i větší blatníky, do kterých se tato kola bez problému vejdou. Problém ale nastal už na výrobní lince, na kterou se Demon s těmito pneumatikami zkrátka nevešel. Výrobce proto musel sáhnout po užších pneumatikách, na kterých každý Dodge nový Dodge Challenger Demon opouští továrnu. Tak se alespoň vyjádřil mluvčí koncernu FCA pro server The Drive. Zvláštní malá modrá kola ale na vozech Demon vypadají opravdu zvláštně, chtělo by se říci až nedůstojně.

Někteří milovníci nadupaných vozů si ale vysvětlují přítomnost menších kol na vozech před továrnou společnosti Dodge trochu jinak. Podle nich je problém v tom, že speciální pneumatiky, které Dodge Challenger Demon používá, jsou velmi citlivé na nízké teploty. A vzhledem k tomu, že továrna kde se Challengery Demon vyrábí leží v poměrně chladné části Kanady, možná na této teorii něco bude. Nízké teploty by totiž mohly speciální pneumatiky poškodit vznikem malých trhlinek, což by ovlivnilo jejich životnost i schopnost "přilepit se" k asfaltu.

Vytisknout

Diskuze: Nový Dodge Challenger Demon je tak široký, že se nevejde na výrobní linku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

BMW řady 8 Cabrio

BMW 8 Cabrio? Vlajková loď přišla o střechu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud