DISKUZE K ČLÁNKU

Záludnosti aerodynamiky vozů F1: Víry, úplavy, složitá křídla a matice kol

V technickém článku se s pomocí technického ředitele Williamsu Pata Symondse podíváme na to, co dělá aerodynamiku závodních monopostů Formule 1 tak složitou i krásnou zároveň. Jak inženýři využívají víry, matice kol a jak eliminují úplavy? Co pomáhá zvyšovat celkovou efektivitu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Záludnosti aerodynamiky vozů F1: Víry, úplavy, složitá křídla a matice kol

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 17.12.2016 15:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 16.12.2016 23:55
Bezva článek 01 Samotného mě už několikrát… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    OT pro Petra: Co je pravdy na tom, že trať v Monze bude pro příští sezónu upravena (odstranění první šikany a její varianta v Curva Grande)? Info na následujícím odkaze:
    [odkaz na stránku]
    Díky!!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      V Monze nějaké úpravy plánovali, to vše jsou ale zatím jen návrhy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        82.144.151.XXX
        Příští rok se tam chystám na desátý závod a zatím jsem nervózní z toho, že ani okruh ještě nezačal prodávat lístky... Tak doufám, že jsou to zatím jenom "fámy". Psalo se o tom tady?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    Bezva článek 01
    Samotného mě už několikrát napadlo, ze největší problém F1 je jízda blízko auta před sebou. Kdyby někdo vymyslel, jak v rámci pravidel co nejvíce anulovat úplav, bylo by vše jednodušší.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama