DISKUZE K ČLÁNKU

Honda intenzívně vyvíjí, ExxonMobile pro ni chystá v Kanadě další vylepšení paliva

Honda je zatím sice nejslabší pohonnou jednotkou v poli, již brzy by ale měla dosáhnout dalších pokroků.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda intenzívně vyvíjí, ExxonMobile pro ni chystá v Kanadě další vylepšení paliva

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 13.05.2016 08:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 11.05.2016 13:33
Psal jsem o tom již dříve, HCCI je sice něco… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    To prvni foto asi nebude motor Honda, ale spis prevodovka 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El_Senor

    El_Senor

    89.111.77.XXX
    Zajimave je, ze na HCCI uz Honda delala davno pred vstupem do F1. Nekde jsem cetl, ze Honda HCCI pouziva uz od lonska
    [odkaz na stránku]
    Snad neco od auto motor und sport a zde o tom take mluvi
    ***
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Psal jsem o tom již dříve, HCCI je sice něco podobého, ale v F1 se (zatím) nepoužívá.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Libor P.

        Libor P.

        89.190.61.XXX
        Chtelo by to nejak ujasnit: HCCI je pokud sem to spravne pochopil detonacni spalovani v urcitym rezimu u zazehoveho motoru, jde obtizne ridit a stejne ma motor svicky... Jet ignition je vstrikovani casti paliva do predkomurky a zbytek se vstrikuje do hlavniho prostoru...na vsech schematech je navic neprimy vstrikovac, coz predpokladam je u F1 zakazane? Takze by me zajimalo, jak je to u F1? Jsou tam 2 prime vstriky a jak se vejdou do hlavy valcu, nebo jak je to reseny?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Vím, že některé servery o HCCI psaly, podle mě to je ale blbost u benzínového motoru - ty svíčky jsou jiné a jsou tam rozdíly, které to neumožňují. Potvrdili mi to lidé z Mercedesu a pochybuji, že by to ostatní nějak dokázali rozchodit se samovolným vzněcováním.

          Týmy se o něco podobného snaží jiným způsobem - např. TJI se zažehnutím směsi v předkomoře. To, co tě mate, je asi ten obrázek Mahle, který jsem zveřejňoval v dřívějším článku. Ten se týká ale silničních vozů, v F1 je to jinak.

          Tam je povolena pouze jedna tryska, která je zapouzdřena do minikomory nad hlavní spalovací komorou - tryska a svíčka tedy nejsou vedle sebe. Tryska vstřikuje směs do hlavní spalovací komory a jen cca 3 % z toho se dostávají do minikomory pod tlakem otvorem v kroužku, který odděluje hlavní komoru od té minikomory. Svíčka zapálí směs v minikomoře a plamen vystřelí stejným otvorem (nyní opačným směrem) do hlavní komory. Jen dodávám, že tyto informace se i přes přístup k týmům velmi špatně získávají, protož tohle si pečlivě střeží. Snažím se jen vysvětlit, jak jsem z útržků pochopil, že by to mělo fungovat, nejsem konstruktér F1 motorů.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama