DISKUZE K ČLÁNKU Pravidla širších a rychlejších vozů pro rok 2017 schválena

Boj o novou podobu F1 vstupuje do finální fáze. FIA po svém úterním zasedání se Strategickou skupinou F1 a Komisí F1 odhalila podrobnosti posledního návrhu, jehož výsledkem mají být širší a rychlejší vozy. K dispozici jsou přesné rozměry.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pravidla širších a rychlejších vozů pro rok 2017 schválena

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 25.02.2016 08:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 12 lidí) 24.02.2016 16:11
Takže to přední křídlo, který nedávno (před… »
» tom11 (Hlasovalo 11 lidí) 24.02.2016 19:13
no a navíc: chceme jezdit blíže k sobě, proto… »
» airwar1939 (Hlasovalo 11 lidí) 24.02.2016 20:34
Já to vidím ještě z jiného pohledu, je to sotva… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Bože jen ne to HALO ! Kryt klidně ale tuhle šílenou konstrukci NE ! Vždyť je to vzhledově naprosto odporný !

    Tak ať udělaj anketu mezi fanouškama a ať si oni zvolí preferovanou variantu. Věřím, že jediné možné východisko je buď to celé zakrytovat průhledně nebo nekrytovat vůbec. To jim to sakra nemůže někdo říct ? :D Tohle je fakt zoufalství.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Já to vidím ještě z jiného pohledu, je to sotva měsíc co FIA křičela jak je 18 milionů za motory moc a že na to chudé týmy nemají, a že motory musí být za 12 milionů... a nyní kompletně překopou rozměry monopostů a pneu, což bude vyžadovat vývoj od začátku, žádné stavění na loňských zkušenostech, jak aero, tak mechanika, všechno od znova. že to bude stát miliony a chudé týmy na to nebudou mít...no super... takže se ještě víc rozevřou výkonnostní nůžky... a závody budou ještě nudnější, než kdy před tím. 02

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.132.XXX
    Takže to přední křídlo, který nedávno (před sezónou 2014?) zmenšovali z monstrózní 1.8m radlice na "jenom" gigantickou 1.65m radlici, vrátí zase do rozměrů monstrózní 1.8m radlice.

    Mimochodem, ještě tři roky zpátky byla váha auta s pilotem 642 kilo.

    + 12 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • virtual

      virtual

      89.29.90.XXX
      Navíc pro dlouhou a těsnou náháněčku (závodění) několika aut (kterou nepochybně chce většina diváků sledovat), jsou ty radlice už od pohledu nepraktické...náznak závodění už teď pravidelně končí proraženou zadní gumou od soupeřovy bočnice předního křídla.

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        193.86.205.XXX
        no a navíc: chceme jezdit blíže k sobě, proto musíme zvýšit mechanický grip ( zvětšíme gumy - O.K. ) a k tomu zvětšíme křídlo, aby aero mělo zase větší vliv a tím to zabijeme................
        přední křídla bych udělal malá, a zakázal ostré hrany 03
        po "Halo" přijdou zakrytá kola a to bude úplný šlus s formulí, jako takovou05.

        + 11 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • juress

    juress

    193.84.36.XXX
    Hlavně ať udělají to niží a širší zadní křídlo... to současné vypadá fakt tragicky.

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kalty

      Kalty

      165.72.200.XXX
      Což o to, zadní křídlo. Spíš se obávám toho Halo conceptu. To je fakt strašný. To tomu můžeme fakt přestat říkat formule.

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama