DISKUZE K ČLÁNKU Pravidla širších a rychlejších vozů pro rok 2017 schválena

Boj o novou podobu F1 vstupuje do finální fáze. FIA po svém úterním zasedání se Strategickou skupinou F1 a Komisí F1 odhalila podrobnosti posledního návrhu, jehož výsledkem mají být širší a rychlejší vozy. K dispozici jsou přesné rozměry.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pravidla širších a rychlejších vozů pro rok 2017 schválena

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 25.02.2016 08:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 12 lidí) 24.02.2016 16:11
Takže to přední křídlo, který nedávno (před… »
» tom11 (Hlasovalo 11 lidí) 24.02.2016 19:13
no a navíc: chceme jezdit blíže k sobě, proto… »
» airwar1939 (Hlasovalo 11 lidí) 24.02.2016 20:34
Já to vidím ještě z jiného pohledu, je to sotva… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

skejpa

skejpa

88.146.158.XXX
Bože jen ne to HALO ! Kryt klidně ale tuhle šílenou konstrukci NE ! Vždyť je to vzhledově naprosto odporný !

Tak ať udělaj anketu mezi fanouškama a ať si oni zvolí preferovanou variantu. Věřím, že jediné možné východisko je buď to celé zakrytovat průhledně nebo nekrytovat vůbec. To jim to sakra nemůže někdo říct ? :D Tohle je fakt zoufalství.

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Já to vidím ještě z jiného pohledu, je to sotva měsíc co FIA křičela jak je 18 milionů za motory moc a že na to chudé týmy nemají, a že motory musí být za 12 milionů... a nyní kompletně překopou rozměry monopostů a pneu, což bude vyžadovat vývoj od začátku, žádné stavění na loňských zkušenostech, jak aero, tak mechanika, všechno od znova. že to bude stát miliony a chudé týmy na to nebudou mít...no super... takže se ještě víc rozevřou výkonnostní nůžky... a závody budou ještě nudnější, než kdy před tím. 02

+ 11 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
no a navíc: chceme jezdit blíže k sobě, proto musíme zvýšit mechanický grip ( zvětšíme gumy - O.K. ) a k tomu zvětšíme křídlo, aby aero mělo zase větší vliv a tím to zabijeme................
přední křídla bych udělal malá, a zakázal ostré hrany 03
po "Halo" přijdou zakrytá kola a to bude úplný šlus s formulí, jako takovou05.

+ 11 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
virtual

virtual

89.29.90.XXX
Navíc pro dlouhou a těsnou náháněčku (závodění) několika aut (kterou nepochybně chce většina diváků sledovat), jsou ty radlice už od pohledu nepraktické...náznak závodění už teď pravidelně končí proraženou zadní gumou od soupeřovy bočnice předního křídla.

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.132.XXX
Takže to přední křídlo, který nedávno (před sezónou 2014?) zmenšovali z monstrózní 1.8m radlice na "jenom" gigantickou 1.65m radlici, vrátí zase do rozměrů monstrózní 1.8m radlice.

Mimochodem, ještě tři roky zpátky byla váha auta s pilotem 642 kilo.

+ 12 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kalty

Kalty

165.72.200.XXX
Což o to, zadní křídlo. Spíš se obávám toho Halo conceptu. To je fakt strašný. To tomu můžeme fakt přestat říkat formule.

+ 10 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juress

juress

193.84.36.XXX
Hlavně ať udělají to niží a širší zadní křídlo... to současné vypadá fakt tragicky.

+ 10 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama