DISKUZE K ČLÁNKU Symonds o DRS: Jak funguje, jak jej vnímají týmy a proč loni předjíždění ubylo?

Technický ředitel Williamsu Pat Symonds pro F1 Racing přibližuje důvody pro zavedení systému pro snížení odporu DRS (z anglického drag reduction system) a to jak funguje. O kolik jsou s ním dosahovány rychlejší časy? Proč loni předjížděcích manévrů ubylo a na kterých okruzích by DRS zóny upravil?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Symonds o DRS: Jak funguje, jak jej vnímají týmy a proč loni předjíždění ubylo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 03.02.2016 07:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 03.02.2016 07:52
U boostu výkonu by muselo docházet k obrovskému… »
» TarAg (Hlasovali 4 lidé) 03.02.2016 01:27
DRS vs vyšší otáčky Tuším, že v americe místo DRS… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • TarAg

    TarAg

    78.108.103.XXX
    DRS vs vyšší otáčky
    Tuším, že v americe místo DRS umožní předjíždějícímu zvýšit otáčky. Přiznám se, že se mi to zamlouvá víc a přemýšlím, proč něco takového nezavedli v F1. Je to z ješitnosti, aby "nekopírovali" řešení odjinud, nebo má DRS nějaké výhody? Přijde, mi, že se stává, že předjíždějící občas stejně narazí na limit maximálních otáček, takže nižší odpor vzduchu mu nepomůže...

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      U boostu výkonu by muselo docházet k obrovskému nárůstu, DRS je na zavedení velmi jednoduché, žádnou ješitnost v tom nevidím. Jeho výhoda je v tom, že umožňuje předjíždění. I když jsou oba na stejných otáčkách (předpokládejme při stejném zpřevodování a výkonu pohonné jednotky), tak aktivace DRS poskytne dostatečnou výhodu (+ 20 km/h). Ale za poslední dva roky na limit otáček (15 tis ot/min) nikdo nenarazil, turbomotory provozují kvůli palivovým omezením jinak.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama