DISKUZE K ČLÁNKU Proč se Honda s McLarenem tolik trápí? Kolik zaostává ve výkonu pohonné jednotky?

McLaren MP4-30 poháněný Hondou zaostává za očekáváními. Proč není konkurenceschopný? Kolik ztrácejí na soupeře v oblasti motoru s vnitřním spalováním (ICE) a o kolik je pozadu jejich systém pro rekuperaci energie (ERS)? Jaké řešení má současná nelichotivá situace?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč se Honda s McLarenem tolik trápí? Kolik zaostává ve výkonu pohonné jednotky?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 11.09.2015 08:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000190 (Hlasovalo 33 lidí) 10.09.2015 15:58
Já se také připojuji s díky, za poslední dobu nej… »
» uzivatel001639 (Hlasovalo 25 lidí) 10.09.2015 15:50
Jinak potesil navrat PH, uz jsme zacinal… »
» Adi (Hlasovalo 22 lidí) 10.09.2015 15:47
Děkuji za velice zajímavý článek. 01 Těch… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kostěj

    Kostěj

    194.213.42.XXX
    Suma sumárum. McLaren (Honda) tuto sezónu už nic nepředvede.

    + 17 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    velmi dobry clanok ktory ukazuje ze stranka este zdaleka nestratila uroven a aj to, ze mclaren ju pomaly ale isto straca, lebo toto vsetko museli vediet uz DAVNO a vyse pol sezony umyselne zavadzaju svojich fanusikov..teda ak im tie reci este vobec niekto veril.

    + 19 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    213.210.156.XXX
    Já se také připojuji s díky, za poslední dobu nej f1 článek co jsem četl, pro laika krásně vše vysvětleno. 01
    K hondě a mcl - podobná cesta byla špatně i u ferrari, ale tam nebylo tolik problémů najednou...
    Jediné mě v tom článku schází kolik toho honda může za ty tokeny po sezóně vůbec předělat (tedy co všechno)?

    + 33 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      188.175.122.XXX
      Obávám se, že Honda se o průšvihu Ferrari s příliš kompaktním motorem dozvěděla moc pozdě na to, aby se z něho mohla poučit. Loni v srpnu o tom promluvil bývalý motorář Ferrari Luca Marmorini [odkaz na stránku] a jeho příběh až nápadně připomíná příběh Pirelli. Splnil zadání, a přesto šel. Pirelli zůstává, zatím...

      + 16 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Díky. Pokud jde o to, kolik toho může Honda (a všichni ostatní motoráři) po sezóně předělat, to už jsem zmiňoval několikrát, takže tě odkážu na jeden ze starších článků - viz poslední tabulka: [odkaz na stránku]
      Pro rok 2016 mají k dispozici 25 žetonů; žlutý sloupec označuje, kolik co "stojí." Je to pořád dost na předělání velké části pohonné jednotky.

      + 19 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Jinak potesil navrat PH, uz jsme zacinal pochybovat jestli to tady ma cenu. Ted je videt, ze diky kvalitnim informacim, a nejen teto, je [odkaz na stránku] opet spicka mezi F1 servery 03 11

    + 25 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.128.XXX
    Děkuji za velice zajímavý článek. 01 Těch avizovaných cca 890 - 900 ps u Mercedesu a 880 ps u Ferrari jsou u těch nových / vylepšených jednotek z Monzy? A co se Hondy týče, tak na začátku rovinky má výkon cca shodný s Renaultem a na konci ztrácí veškerý hybridní výkon?! Tzn. Na Renault cca 200 ps, na Ferrari cca 250 ps a na Mercedes cca 260 - 270 ps? To je ztráta 30% výkonu na nejlepší.. to je strašný...

    + 22 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ladys

      ladys

      178.23.219.XXX
      Určitě to není tolik MGU-H určitě nějak funguje a a ta ztráta výkonu je časově omezená.
      Jinak by to vypadalo mnohem hůře a jezdili by za Manorem...

      + 12 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Počty koní jsou před upgrady pro Monzu. Ferrari tam získalo cca dalších 20 koní, Mercedes cca 40. Naplno ale novou specifikaci provozoval jen v prvním tréninku, pak výkon stáhli. U obou k tomu pomohlo také nové palivo - více jsem o tom sepsal zde: [odkaz na stránku]

      + 22 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Takze zadani bylo, uzky motor do naseho supr uzkeho sasi. Honda na to pristoupila a motor diky omezenim na zastavbu nema dostatecny vykon. Sasi melo prinest ale plus a minimalne eliminovat slabsi motor. Misto toho sasi nema pritlak a klade velkym odporem uz tak slabsimu motoru jeste vetsi pozadavky na vykon. Prvni chyby byla pristoupit na napady McLarenu s uzkym sasi. Dnes vsichni tvrdi, jak je motor nejdulezitejsi, takze hlavni slovo mela mit Honda a udelat maximalne vykony motor bez omezeni a aerodynamika se mela prizpusobit. RB to tak s novymi motory od Ferrari taky udela a bude v pohode. Tak proc to McL takto musel podelat. Honda ale na druhou stranu mela rici ne, takhle ne panove, to je na ho..., do toho nejdem, si ukousli velky sousto.
    Nejvetsi komedie bude, az jim na uplne prepracovani motoru nebudou stacit zetony. Honda si ty napady McLarenu pekne vyzere, skoda ze nedodava pro ToroRoso, ty se letos zdaji byt docela schopni.

    + 15 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.128.XXX
      Obávám se, že letošní Honda by toho v Torro Rosso nepředvedla ani tolik jako letošní Renault...

      + 14 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Tak o tom nepochybuji, ale bylo by videt srovnani dvou tymu. Pro dalsi roky mi prijde ze by bylo lepsi pro Hondu mit motor ve slusnem tymu. McLaren tu aerodynamiku v poslednich letech moc neumi. Takze ani nejlepsi motor loni neznamenal spicku.

        + 15 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama