DISKUZE K ČLÁNKU Proč mají nová pravidla pro nosy tak velký dopad? Green: "Posouvají vír Y250"
Technický ředitel Force Indie, Andrew Green, vysvětluje, proč má drobná změna v pravidlech pro nosy tak významný dopad na aerodynamiku vozů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč mají nová pravidla pro nosy tak velký dopad? Green: "Posouvají vír Y250"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
10:11 27.01.2015 80.87.214.XXXAko vidieť komisári FIA,.. ...svojimi rozhodnutiami, každoročne zamotajú hlavu aj takým kreatívnym ľudom, ako sú konštruktéri v jednotlivých tímoch a tí, ako vidieť nájdu na to liek, no otázka je, ktorá koncepcia bude najefektívnešia na to, aby sa auto dalo ďálej vyvíjať počas sezóny 2015 a sám som na tom zvedavý ako to vyriešia. Napríklad u Lotusu to zvládli exelentne, keď urobili nielen špecifický nos, ale posunuli zavesenie nadol, čím značne zlepšili aerodynamiku vozidla.
-
Martino
21:19 26.01.2015 178.143.79.XXXY250 v skutku zaujimave? https://www.google.sk/search?q=f1+y250&biw=1920&bih=972&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=F6HGVIjMIIG0UvzTgxA&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgdii=_&imgrc=tMlDc9QgftBcSM%253A%3BuKNbkayoZrwoJM%3Bhttps%253A%252F%252Ftianyizf1.files.wordpress.com%252F2013%252F12%252Fibtglzyrus9f6h.gif%3Bhttps%253A%252F%252Ftianyizf1.wordpress.com%252Ftag%252Fy250-vortex%252F%3B800%3B700 -
erdedy
20:27 26.01.2015 178.41.112.XXXPetr Ahoj. Napada ma, ci by nebolo vhodne (znova) prihodit obr. "Y250", nech maju predstavu aj ludia co su tu prvykrat. [odkaz na stránku]
(Tento tu uz raz bol "nahrany" Tebou, tak dufam neporusuje kodex )
Inak clanok (jak furt)
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek