DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes o přenosu technologií a synergii mezi F1 a vývojem silničních vozů + FOTO

Mercedes hovoří o přenosu technologií z F1 do oblasti silničních vozů, o synergických efektech vznikajících při vývoji závodních i běžných aut pod jednou střechou a o tom, jak funguje vzájemná spolupráce a vývoj v rámci celého koncernu Daimler.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes o přenosu technologií a synergii mezi F1 a vývojem silničních vozů + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 16.07.2014 08:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 14.07.2014 15:02
Jj, F1 tým Mercedesu hodně vydělal na… »
» tom11 (Hlasovalo 9 lidí) 14.07.2014 15:32
jj, sice nepřímo, ale dosti hlasitě tím také… »
» erdedy (Hlasovalo 7 lidí) 14.07.2014 17:39
Ono sa to (mozno) do urc. miery zmeni, ked… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Aj keď to Paddy pekne vysvetľuje,... ...pravda je niekde úplne inde, lebo u bežných komerčných automobilov ide o to, vyrobiť pohonnú jednotku čo najlacnejšie a to čo ponúka technológia F1 a tiež iné série, je pre bežný automobil nezlučiteľné s cenou, lebo to auto by si nik nekúpil a o elektromobiloch platí to samé, lebo pred 100 rokmi to dokázal dr. Nikola Tesla tak, že na automobile Ford, vymenil bežný spaľovací motor za elektromotor a za tej techniky, ktorá bola vtedy známa, vedel vyrobiť a využiť zariadenie, ktoré využíva na pohon elektromagnetický potenciál našej Zeme a to rýchlosťou už vtedy až 15O km/hod. Ak to dnes firmy BMW a Mercedes nevedia realizovať s dnešnou technikou, ktorrá je dnes k dispozícii, nech vrátia diplomy.02

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • JaroB

    88.212.40.XXX
    Perfektný článok Perfektný článok ...ďakujem a tie fotky ...to je proste nádhera 11 12 13

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    Tak sa mi zda...(?) ze "klucove" boli technologie prenesene z civilnych aut do F1 a nie naopak... ako sa nam nazili nakukat donedavna... 03 (ak nepocitam vyvoj KERS-u ci niekt. el. zariadeni)
    12

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Jj, F1 tým Mercedesu hodně vydělal na znalostech a zázemí automobilky. Dokonce prozradili, že F1 tým čerpal u simulací ze znalostí Daimleru v oblasti jízdních programů a modelování pneumatik, u pohonných jednotek ze zkušenostmi s přeplňováním z Německa. Nanoslide využívaný v F1 motoru je taky vyvinutý v r. 2000 Daimlerem (chráněn více než 90 rodinami patentů a přes 40 patenty) atd.

      + 9 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        jj, sice nepřímo, ale dosti hlasitě tím také říkají: omezení nákladů na F1 se u nás bude špatně hlídat, protože to máme tak provázané s "běžnou" výrobou, že je to v podstatě nemožné.....03
        jinak bezva článek01
        dík

        + 9 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.60.XXX
        Ono sa to (mozno) do urc. miery zmeni, ked zacne "naozajstny" vyvoj - teda: uz budu vyladene "vsetky" detaily vc. spolahlivosti. Ale aj tak vela neocakavam, ze sa bude nejak "strasne vela" transferovat do civilnych aut. To mozno este snad elektricka cast, prip. nejake napady v riadeni/ovladatelnosti hybr. systemov.
        Stale tvrdim, ze prechod na hybrid bol dobry (len) pre automobilky - ale z hladiska stopenia penez, nejakej tej cinnosti/zamestnanosti 04 a reklamy.
        V spalovacom motore sa uz nejaky zasadny prevrat zrejme neudeje, v elektropohonoch ale maju nastastie dostatok priestoru. Len neviem, ci to uz tiez neni "zbytocne", ked sa uz startuje cista E-Formula.

        Osobne davam prednost "uřvanym" V8+. Ludia co maju problem pochopit ludi, co to tie stare monstra maju/mali radi odporucam - napr. nachvilu zmenit oblubenu hudbu za nejaku, co nemaju moc v laske - to je ten isty pocit (vobec to nieje o "brzde pokroku"!).
        Na druhej strane - F1 uz nikdy nebude "ta" co bola a treba sa s tym nejak zmierit...03 ...ja osobne napr. som sa s tym zmieril tak, ze som tento rok odmietol "vstupenky" na GP AT a GP HU. 06
        Uz ma to v podstate nicim nenaplna, nepotrebujem vediet, ze "toto je najefektivnejsie, ci hento stravilo v aerotuneli 300hodin..." Chybaju mi proste určité (zmyslove) "pocity" a to uz asi len tak nepride - ale samozrejme neberiem nikomu, ze si tam najde nieco niekto iny.

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          89.102.3.XXX
          pod to mi nezbyva nez se podepsat. Ja letos nejedu na Monzu, radsi jedu na dovcu k mori.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      To se těžko hodnotí... F1 je o soutěži a její smysl není ve vynálezech, ale právě ve zdokonalování... KERS rovněž nebyl nic nového...

      + 2 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama