DISKUZE K ČLÁNKU Symonds o změnách pravidel: DRS, přední křídla, nosy, nárazové testy a pneumatiky

Technický ředitel Marussie ve svém sloupku pro F1 Racing popisuje některé změny v letošních technických pravidlech. Konkrétně se zabývá DRS, nosy se schodem a jejich překrytím, změnami v nárazových testech, ohebnými předními křídly a novými pneumatikami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Symonds o změnách pravidel: DRS, přední křídla, nosy, nárazové testy a pneumatiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 25.03.2013 11:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001081 (Hlasovalo 6 lidí) 21.03.2013 16:38
DRS "Cítí, že tlak na podávání výkonu je… »
» uzivatel000730 (Hlasovali 4 lidé) 22.03.2013 11:51
Je to, ale PŘESNĚ NAOPAK. Čím výše je nos tím… »
» uzivatel001250 (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2013 11:40
Ano, ano, například kapříka. A ten už v našich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Inak body,.. ...DRS ACTIVATION 1 a DETECTION 2 pri oboch zónach DRS, rešpektuje centrálna jednotka ako návesť a signalizuje na volante jazdca a tiež ako príkaz pre centrálna jednotku, cez ktorú sú blokované DRS systémy všetkých monopostov na trati, z počítača riaditeľa závodu, ktorý majú k dispozícii komisári FIA a krídla sa môžu otvoriť len vtedy ak sa monopost, ktorý ho chce v zóne použiť správne identifikuje v referenčnom bode apotom môže otvoriť DRS, nie však skôr pred zónou DRS, lebo mu to systém jednoducho nedovolí a rovnako neskôr za zónou DRS a keby aj jazdec tlačítko nestlačil, tak mu ho systém, ktorý je nad tým a dozerá na regulérnosť zavrie automaticky v tom DETECTION 2. Preto je už udeľovanie trestov z tejto príčiny minulosťou. Pozri si v pravidlách a potom komentuj. 19

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • *04*

    141.170.128.XXX
    Nosy se schodem? ...kolega Kapor myslí - tak to zkusím taky....

    Když týmy staví na každou sezónu nový vůz, tím pádem i nos, proč by potom měli schod na nose něčím překrývat a ne ho vyrobit rovnou takový, jaký potřebují...?04

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Máš pravdu,.. ...máme tu zas nejakých truhlíkov, ktorí si myslia, že objavili Ameriku. 18

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.237.224.XXX
      Môžeš sa pripojiť ku Kaprovi...12
      Nos bez schodu nemôžu, resp. nechcú vyrobiť preto, lebo žiadna štrukturálna časť nesmie v danej oblasti vymedzenej pravidlami byť. Panel cudnosti nie je štrukturálnou časťou.
      Rovný nos bez prekrývacieho panelu by tam mohol byť len v prípade ak by ho položili vyššie, tak ako vlani McL, ale obrali by sa o výhodu ktorú m poskytuje nižšie položený nos - teda lepšie prúdenie vzduchu pod monopostom.

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000730

        uzivatel000730

        193.33.22.XXX
        Je to, ale PŘESNĚ NAOPAK.
        Čím výše je nos tím je to lepší pro aerodynamiku auta. Ale maximální výška je definovaná v pravidlech, aby vysoký nos nezranil jezdce při bočním nárazu.
        Týmy chtěli mít kokpit i nos na maximální možné výšce a tak vznikl schod.
        Teď můžou dát krycí panel, který schod zakryje a který je tam jenom kvůli designu.
        Takový dekl na nosu v případě taranu nezpůsobí škodu.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • *04*

        141.170.128.XXX
        Díký!!!11 04

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si myslím,... ...že keď aj jazdec stlačí tlačítko DRS skôr, tak sa v podstate nič nestane, lebo systém je blokovaný centrálne a kontroluje ho FIA, a krídlo sa otvorí vtedy, keď sa otvoriť má, teda presne na stanovenom začiatku a tak isto sa zavrie, ak sa jadec opozdí, skôr, ak nedôjde k jeho porche. Tieto veci by mali byť známe technickému riaditeľovi Marusie ? 02

    + 2 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Je to v inak v pravidlách,.. ...že body DRS ATCIVATION 1 a DETECTION 2 sú rešpektované a blokované systémom kontroly závodu z vrcholového na riadiace jednotky, ktorý je umiestnený u riaditeľa závodu a majú ho k dispozícii komisári FIA. V závode nie sú preto udeľované žiadne pouty a ani tresty preto, lebo aj keď závodník stlačí tlačítko, ak sa predtým správne identifikoval v referenčnom bode, DRS sa otvorí v správny čas ako má a tiež ak ho závodník stlačí neskôr, alebo vôbec nie, tak sa DRS zavrie samočinne. Je to v pravidlách a aj kôli bezpečnosti. 19

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001081

    uzivatel001081

    85.237.230.XXX
    DRS "Cítí, že tlak na podávání výkonu je vede k riskování při otevírání DRS co nejdříve a následky toho mohou být nebezpečné. Podle mě to není platný argument. Umění pilota spočívá v jeho schopnosti posoudit limit lépe než soupeř - ať už se to týká určení brzdného bodu, sešlápnutí plynu či zacházení s DRS".
    S tymto sa uplne stotoznujem. Presne tak som bral aj s DRS v R130. Trosku som ale zmenil nazor po tom co tu niektory z diskutujucich pisali.V tej R130 je to mozno az prilis vysoke riziko. Ale takto nejako som to myslel, ze je na tom pilotovi zhodnotit situaciu a rozhodnut sa.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama