DISKUZE K ČLÁNKU O vývoji letošní Marussie MR01: Výkonnost CFD vozu zlepšená díly poprvé vyvinutými v tunelu

Jaké nesnáze musela překonávat Marussia při vývoji letošního vozu MR01? Čím vším během sezóny 2012 prošla a na co se z její strany můžeme těšit příští rok?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: O vývoji letošní Marussie MR01: Výkonnost CFD vozu zlepšená díly poprvé vyvinutými v tunelu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 12.12.2012 06:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 11.12.2012 21:37
Je to tak, je velmi podobné(z 99 %) běžně… »
» uzivatel001128 (Hlasovali 3 lidé) 11.12.2012 19:13
palivo když je tu článej o technice... jak je to… »
» uzivatel001128 (Hlasovali 2 lidé) 12.12.2012 06:57
děkuji 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001128

    uzivatel001128

    89.203.165.XXX
    palivo když je tu článej o technice... jak je to vlastně s palivem? :) někde sem četl že se moc neliší od komerčně používaného :)
    každej tým má svoje nebo je jedno od FIA?

    předem díky za odpověď :) 04

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Je to tak, je velmi podobné(z 99 %) běžně používanému benzínu. Může obsahovat pouze směsi, které jsou dostupné v komerčním benzínu. Povoleny jsou přísně kontrolované oblasti pro využívání aditiv - jde ale jen o malé množství ne uhlovodíkových směsí. Všechny vzorky paliva musí předem schválit FIA, která během závodů náhodně odebírá vzorky a kontroluje ve své mobilní laboratoři (který monopost byl kontrolován, to je součástí oficiální technické zprávy po závodě).

      Více viz video, kde rozdíl mezi běžným a závodním palivem v F1 vysvětluje Fernando Alonso: [odkaz na stránku]

      Veškeré detaily (kolik je čeho v palivu povoleno) najdete v článku 19. sportovních pravidel FIA.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama