DISKUZE K ČLÁNKU Standardizovaná ECU v F1 - Jakou volnost ponechává týmům?

Co všechno má na starosti řídicí jednotka v monopostu F1? Kolik toho zvládá? Nechává standardizace vůbec nějaký prostor týmům pro ovlivňování toho, jak co funguje?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Standardizovaná ECU v F1 - Jakou volnost ponechává týmům?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 20.07.2012 16:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000324 (Hlasovali 5 lidé) 18.07.2012 15:24
Dik 01 dodo »
» erdedy (Hlasovali 3 lidé) 20.07.2012 13:58
1.otacka - sanie/kompresia 2. otacka -vybuch… »
» erdedy (Hlasovali 2 lidé) 20.07.2012 14:00
jo a inak pekny clanok! 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    89.24.49.XXX
    150 Zdá se mi nepravděpodobná věta v pátém odstavci, která říká, že se výpočty prvádí 150x za sekundu. Vzhledem např. k potřebě časovat ventily bych očekával mnohem kratší krok. Ale jinak pěkný článek.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      81.201.60.XXX
      Proměnlivé časování je zakázané. Ventily jsou ovládané normálně vačkou.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      A ty ventily u toho V8 potrebujes casovat jak casto? 18000/60/2 = 150

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        proc je tam 18000/60/2 a ne jen 18000/60?

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.24.49.XXX
        Spatna otazka. Spravna otazka je s jakou presnosti. Pokud to bude na 1 uhlovy stupen, znamena to jit jeste 360x nize. S krokem 6ms by nevystacila ani ridici jednotka motoru, ABS nebo treba Airbagu ve vasem aute. To vim. Podle frekvence 300 a 400MHz mohlo by se jednat o nejaka FPGA - zde neni problem se dostat s vypocetni smyckou pod jednu mikrosekundu. Naopak bych cekal, ze v tomto pripade bude smycek hned nekolik. Ty kritycke budou velmi hluboko pod jednou mikrosekundou, jine mohou byt pomalejsi. Ale to jsou jen nepodlozene domnenky. Vyvozovat ale frekvenci vypoctu z otacek motoru, jak to provadite mi nepripada jako vhodny napad.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    78.157.160.XXX
    Thx Díky kluci!

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ja

    95.102.123.XXX
    Super !!!01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ladys

    ladys

    178.23.219.XXX
    Zajímavé 01
    Alespoň,že plynový pedál mám jak F1 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    80.242.32.XXX
    Dik 01

    dodo

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama