DISKUZE K ČLÁNKU Tajemství výfuků F1: Jakou teplotu a rychlost v nich dosahují plyny?

S Patem Symondsem se dnes zaměříme na výfuky monopostů Formule 1. Pro časopis F1 Racing prozradil několik zajímavý detailů. Jakou teplotu v nich dosahují plyny? S jakým množstvím vzduchu se musí výfuky vypořádat a jaký dopad v časech na kolo mohou mít nová pravidla?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tajemství výfuků F1: Jakou teplotu a rychlost v nich dosahují plyny?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 30.01.2012 19:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» g0dlike (Hlasoval 1 člověk) 28.01.2012 21:43
sis popletl nick, ne? »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    XXX
    Ja si myslím, že horúce plyny je vždy ako využiť a už tu bola zmienka o tom, že tímy Red bull, Mclaren a Ferrari tvrdo na tom pracujú a určite prídu z niečim, čo bude rovnako dobré ako riešenie z minulého roku. Musíme ešte chvíľu vydržať. 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    lol, cez 725km/h ? tak to boli fakt "reaktívne" motory, ako som tvrdil. sa vôbec nemusíme čudovať tomu že vznikali takéto výfuky pri podlahe ... 04
    len ako to využiť pri fúkaní do hora ? tentokrát budú asi začmudené zadné krídla ... 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ferarrak

    XXX
    F1 technologicka perla ide vdaka ferrari zase krok spat. Kedze to nevedeli skopirovat tak maly napoleon to zakazal. Nahodte rovno elektromotory a vyvijajte tie nech je nejaky uzitok aj pre nas vodicov. Kaslem na zdegenerovany spalovaci motor bez buducnosti s bandou pravnikov co rozhoduje o tom ako ho upravit nech sa viac zarobi management F1 06.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Spector

      XXX
      Wow! Ty jsi ***. Pokud si jeětě pamutuju, tak Ferrari mohlo jednoduše nesouhlasit s navrácením pravidel zpět po Silverstone, ale neudělali to. Jednoduše se tím porušovaly pravidla, nevím co brbleš.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • g0dlike

      g0dlike

      XXX
      sis popletl nick, ne?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama