DISKUZE K ČLÁNKU Foukání na zadní křídla bude v roce 2012 zanedbatelným přínosem pro jejich výkonnost

Příští rok nás čeká změna v oblasti vyústění výfuků, která bude mít velký dopad na výkonnost monopostů, protože horké výfukové plyny nebude možné využívat pro zvyšování efektivity difuzoru. Zakázáno pomocí elektroniky má být rovněž foukání při nesešlápnutém plynovém pedálu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Foukání na zadní křídla bude v roce 2012 zanedbatelným přínosem pro jejich výkonnost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 05.12.2011 18:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 05.12.2011 12:44
Tohle stejně nebude využitelné, ne? Jestli mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    XXX
    Myslím si, že nosným zlepšením adhézie zadných pneumatík pre r. 2012 bude ich nahrievanie výfukovými plynmi do disku zadného kolesa, ktoré zakázané nie je a určite ho budú využívať aj iné tímy ako Red Bull, ktorý ho doviedol v Interlagose k dokonalosti a ušiel zbytku poľa, lebo Frrari malo problém so stredne tvrdými a Mclaren zase s Mäkkými pneumatikami. Red Bullu vďaka tejto úprave vyhovovali oboje. 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • gulii

    XXX
    spíš, s čím přijde Adrian 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Tohle stejně nebude využitelné, ne? Jestli mají končit za vozem. Nebo to je aý od sezony 2013? 19

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Týká se to příštího roku. Výfuky musí končit před osou zadních kol (a 250 mm nad referenční rovinou), posledních 10 cm musí být kulatých a mít průměr 75 mm.

      Využitelné to nějak bude: například foukat to na zadní brzdové kanálky, popřípadě snižovat odpor foukáním mimo bočnice zadního křídla atd. Bude zajímavé sledovat, jak se s tím týmy poperou a s jakými nápady přijdou.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama