DISKUZE K ČLÁNKU Mapování a módy motoru: Co mohou piloti měnit prostřednictvím volantu?

Novinář James Allen požádal Mercedes o odpovědi na dvě otázky, v nichž se fanoušci Formule 1 pídili po tom, co vlastně bylo ve Valencii po kvalifikaci zakázáno měnit, když piloti mohou stejně upravovat vlastnosti motorů na volantu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mapování a módy motoru: Co mohou piloti měnit prostřednictvím volantu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 29.06.2011 22:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 29.06.2011 13:58
Díky. Poděkování patří především týmům, které… »
» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 29.06.2011 14:31
Podívejme na germánce... 06 06 06 01 *01… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ala6

    XXX
    Blby dotaz. Jestli to dobre chapu, tak oni rikaji: "my tim rozumime ..., my pouzivame", ale technicky jim nic nebranilo to ve Valencii pouzit (jejich slovy mit specialni mix). Na Silverstone to samo uz pada. Samo je to blbost delat to kvuli jednomu zavodu, ale .. Rikaji, ze na slozitejsi nastaveni musi pripojit pocitac. I kdyby to neslo udelat bez (coz pochybuji) nic nebrani mapu nahrat ne nejakou flash, a z volatu od cudlitu "upload" natahnout kabilek k interfacu, na ktery pripojuji ten jejich slavny "nezbytny" pocitac.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Podívejme na germánce... 06 06 06 01 01 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Mali by z toho profitovať najmä tímy, ktoré to nevyužívali v kvalifikácii ako sú Williams, Marusi-Virgin a HRT. 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Petr:

    Výborny a vecne podany clanok! 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Díky.
      Poděkování patří především týmům, které jsou ochotny odpovědět na dotazy, čímž dávají najevo zájem o fanoušky, bez nichž by byly ničím. Ne všechny jsou tak sdílné v oblasti techniky, jako např. Williams, Lotus či v tomto případě Mercedes.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama