DISKUZE K ČLÁNKU McLaren MP4-25: Jak se změnil od slavnostního představení

V technickém přehledu změn jsme se v letošní sezóně ještě nevěnovali momentálně druhému nejlepšímu monopostu. V článku si přiblížíme změny, jež byly na voze provedeny od slavnostní prezentace na konci února přes zimní testy až do Velké ceny Austrálie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren MP4-25: Jak se změnil od slavnostního představení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 11.04.2010 13:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 07.04.2010 14:58
Ne ne - ani McL-ská (asymetrický design používá… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • M

    XXX
    Super článek! Díky. Víc takových:o)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • imartas

    XXX
    Díky,je to celkem prosté,myslel jsem si že je za tím nějaká McL-ská specialitka. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chim

    XXX
    Skvělý článek, velká pochvala autorovi. 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • imartas

    XXX
    Paráda,tyhle články mám moc rád 01.Jen by mě ještě zajímalo k čemu jsou dobrý ty asymetrický výfuky.Vím že je McL používal i vloni ale jsou myslím jediný team,který je používá.Tak by mě zajímalo jakou to má výhodu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Většina elektroniky a olejové čerpadlo MP4-25 se nachází v levé bočnici, proto je v levé zadní části potřeba většího chladícího výkonu.

      V horkých závodech, jako byl Sakhir či Sepang, patří chlazení k nejvyšším prioritám. Ale v chladnějších podmínkách (jaké panovaly např. v Melbourne) není třeba tolik chladit, proto zde McLaren volí asymetrické otvory pro odvod vduchu - požadavky na chlazení v pravé části monopostu jsou menší, menší jsou tudíž i otvory - snižuje to aerodynamický odpor.

      Asymetrické bočnice u McLarenu bychom zřejmě uvidíme všude tam, kde nebude očekáváno takové horko či budou nižší nároky na chlazení (Suzuka, Silverstone, Spa...)

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • F1maniac

    XXX
    11 11 11 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepa

      XXX
      souhlasím, tohle je prostě hodně drsný, takový články se nikde jinde nedají přečíst... 11

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama