Do Barcelony přivezlo BMW svůj balík s značně modifikovanou aerodynamikou. To zahrnuje změny na zadním křídle, kde byla přidáno 15 cm široké křidélko v jeho střední části. S tímto nápadem přišla původně Toyota, používá jej už i Ferrari. Toto dodatečné křidélko pomáhá zvýšit generovaný přítlak na zádi za cenu nepatrného zvýšení odporu, čímž zvyšuje aerodynamickou efektivitu zadního křídla. To bude velmi potřebné obzvlášť v příštím závodu v Monaku.
BMW představilo také nové bočnice, nový kryt motoru i přepracovaný nos, vůz je nyní také o něco lehčí. Difuzor u BMW zatím zůstává původní. Pracují samozřejmě i na dvoupatrovém, ale ten nasadí, až budou v BMW přesvědčeni o jeho přínosu pro svůj monopost.
Jak se změnila přední část vozu, jde vidět na následujícím obrázku. V horní části je starší verze, dole je F1.09 s novým nosem tak, jak jsme jej mohli pozorovat v Barceloně.
Aerodynamické proměny BMW
BMW Sauber má letos problémy - vstup do sezóny se mu nevydařil a jejich monopostu chybí rychlost. Proto se zaměřují na rychlé vylepšování svého vozu s co nejmenším úsilím - díky kopírování technický řešení svých soupeřů.
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením
-
Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku
-
Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu