Zadní zavěšení
Díky monopostu RB5 se po 20 letech v F1 opět objevilo zavěšení na principu tažné tyče (pull-rod). Protože se difuzor letos posunul kvůli novým předpisům více dozadu, rozvržení tažné tyče (2) - kde vahadla zavěšení jsou tažena spíše než tlačená pístní tyčí - usnadňuje proudění vzduchu ve srovnání s klasickým řešením tlačené pístní tyče (na obrázku v kroužku).
Zavěšení založené na tažené tyči je lehčí a spolu s převodovkou, která je nyní o 15 cm níže, pomáhá snížit těžiště vozu a tak i zlepšit ovladatelnost. Horní závěs je z jednoho kusu a je umístěn poměrně vysoko v zadní části vozu (1), vytváří navíc jakési křidélko, jež spolupracuje se spodní částí zadního křídla.
Zajímavé je zde rovněž směrování výfuků (3) k zádi vozu, které končí těsně před předním ramenem závěsu, a konstrukce zadního křídla, které postrádá střední pilíř - je přichyceno k vozu pouze bočnicemi, jež jsou připevněny přímo k difuzoru. Jeho výměna tedy u Red Bullu nebude zdaleka tak jednoduchá jako u ostatních týmů - bude zde třeba předělat unikátní řešení zavěšení a možná i mírně upravit umístění převodovky a ostatní částí vozu.
Přední zavěšení
RB5 je vozem, jenž oplývá mnohými inovacemi a ne jinak tomu je i v oblasti předního zavěšení s pístní tyčí (push-rod). Jejich nos ve tvaru U je hodně zalomený a poměrně vysoko, takže přední závěsy sdílejí téměř stejný otvor v šasi, od sebe je dělí poměrně malá vzdálenost (viz červená šipka na dolním obrázku). Takové řešení je přínosné v tom, že umožňuje proudit pod šasi velkému objemu vzduchu, čímž "krmí" zadní difuzor, který díky tomu generuje větší přítlak.