DISKUZE K ČLÁNKU Marko kritizuje FIA za porovnání motorů a vyčísluje velkou ztrátu Renaultu
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko pro Motorsport Magazin kritizuje metodiku FIA srovnávající pohonné jednotky a hovoří o ztrátě svého týmu na nejlepší. Z jaké části se na 1,7vteřinovém manku v Rusku podílel motor Renault a kolik z ní připadlo na jejich šasi RB13? V Barceloně očekávají velké zlepšení, ale letošní mistrovský titul už pomalu odepisují.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko kritizuje FIA za porovnání motorů a vyčísluje velkou ztrátu Renaultu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Adi
11:25 05.05.2017 176.74.140.XXXJak je u tebe zvykem jurgenbe, nemluvíš pravdu (velmi kulantně řečeno).
Postupně. Cituji tě: "loňské motory byly k sobě výkonem blíže, než jsou letošní. Neboť Mercedes i Ferrari mají zcela nový motor na letošek (přepracován), zatímco Renault má specifikaci téměř shodnou s motorem loňským. I to inovované MGU museli na první tři závody použít to loňské. - Vše špatně, Renault má pro letošní rok zcela novou PJ, která přinesla oproti poslední specifikaci PJ 2016 cca 0,3s. Větší krok letos udělalo Ferrari, Mercedes podobný, rozdíl PJ je tedy nyní velmi podobný tomu, co bylo na konci loňského roku s tím, že Ferrari definitivně dohnalo Mercedes. Renaultí MGU-H 2017 NENÍ výkonější než ver. 2016, je jen o 6 kg lehčí. Je vidět, že máš celkem mezery v tom zájmu o F1, protože jinak bys tyto hovadiny nepsal.
Dále cituji: "Renault původně avizoval, že nasadí od prvního závodu novou specifikaci motoru a MGU. Na to třeba bylo rovnou děláno šasi. Šasi se totiž dělá několik měsíců dopředu. A když pak motorář oznámí při prvních testech to, že nová specifikace nebude, tak předělat to šasi se prostě už nestihne, protože to je věc, se kterou nikdo nepočítal. Tím pádem šasi nefunguje správně."... ICE, MGU-K, turbo, baterie, to vše připravil Renault do Austrálie ve specifikaci 2017, jediné, co bylo ve spec. 2016 byl MGU-H. Tvoje teorie o přípravě šasi pro komponenty 2017 je tedy zcela špatná, mimochodem, v Soči měl BR i ten MGU-H ve ver. 2017, tedy VŠECHNY komponenty v aktuální verzi pro tuto sezónu. Ztráta PJ Renault na Mercedes a Ferrari nyní není větší, než byla loni touto dobou. Propad RB je z větší částí dán jejich špatnému šasi. Ani v roce 2015 neměli tak blbé šasi jako nyní, proto ta spec. B saši pro Barcu, kdybys trochu používal mozek, možná bys dokázal přijít na to, že RB nestaví B spec. kvůli tomu, že aby se přizpůsobili PJ Renault, ale kvůli tomu, že v zimě odvedli dost blbou práci.
Takže ty tvé nesmysly o "jen lehce inovované PJ Renault 2017" si laskavě nech pro někoho, kdo tomu nerozumí, né pro nás, ktěří se o F1 zajímají! Takže suma sumárum měl Miki pravdu...ty nemáš argumenty postavené na pravdě, je tvé výmysly o motoru z r. 2016 v šasi RB 2017. Což samořjemě není pravda. Stejně jako Helmut neumíš unést, že RB má mizerné šasi.
-
-
-
-
Mike17
20:17 03.05.2017 93.99.87.XXXKdyby přítlak zvýšili (což se ti zřejmě zdá logické), pak by s tímto výkonem ztratili poslední šanci někoho vůbec předjet a naopak by si je na delších rovinkách každý namazal na chleba (zapomněl jsem, promiň, kromě Mclarenu). Vyšší rychlost v zatáčkách by jim byla k čemu???
-
-
-
-
Situs
09:37 03.05.2017 85.70.164.XXXJe to zvláštní, celé mi to připadá jako divadlo. Výsledek je velmi diskutabilní a většině přijde nesprávný. Navíc mě napadaj otázky k čemu to vše bylo? Kdyby třeba zjistili že Renault ztrácí sekundu, a ne 0,3s co by se stalo? Jak by mu pomohli? A proč teda neměřili Hondu? Nedává přece smysl aby neměli údaje i k Hondě? Opravdu nevím k čemu to vše mělo bejt.-
uzivatel001836
17:07 03.05.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
uzivatel001836
14:05 05.05.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek