DISKUZE K ČLÁNKU Marko kritizuje FIA za porovnání motorů a vyčísluje velkou ztrátu Renaultu

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko pro Motorsport Magazin kritizuje metodiku FIA srovnávající pohonné jednotky a hovoří o ztrátě svého týmu na nejlepší. Z jaké části se na 1,7vteřinovém manku v Rusku podílel motor Renault a kolik z ní připadlo na jejich šasi RB13? V Barceloně očekávají velké zlepšení, ale letošní mistrovský titul už pomalu odepisují.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko kritizuje FIA za porovnání motorů a vyčísluje velkou ztrátu Renaultu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 05.05.2017 15:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 03.05.2017 12:12
Red Bull letos sází na nízký přítlak, tedy opačně… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 05.05.2017 07:36
mi88ki je úplně mimo, důvody nižšího přítlaku Red… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2017 20:17
Kdyby přítlak zvýšili (což se ti zřejmě zdá… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Adi

                Adi

                176.74.140.XXX
                Jak je u tebe zvykem jurgenbe, nemluvíš pravdu (velmi kulantně řečeno).
                Postupně. Cituji tě: "loňské motory byly k sobě výkonem blíže, než jsou letošní. Neboť Mercedes i Ferrari mají zcela nový motor na letošek (přepracován), zatímco Renault má specifikaci téměř shodnou s motorem loňským. I to inovované MGU museli na první tři závody použít to loňské. - Vše špatně, Renault má pro letošní rok zcela novou PJ, která přinesla oproti poslední specifikaci PJ 2016 cca 0,3s. Větší krok letos udělalo Ferrari, Mercedes podobný, rozdíl PJ je tedy nyní velmi podobný tomu, co bylo na konci loňského roku s tím, že Ferrari definitivně dohnalo Mercedes. Renaultí MGU-H 2017 NENÍ výkonější než ver. 2016, je jen o 6 kg lehčí. Je vidět, že máš celkem mezery v tom zájmu o F1, protože jinak bys tyto hovadiny nepsal.
                Dále cituji: "Renault původně avizoval, že nasadí od prvního závodu novou specifikaci motoru a MGU. Na to třeba bylo rovnou děláno šasi. Šasi se totiž dělá několik měsíců dopředu. A když pak motorář oznámí při prvních testech to, že nová specifikace nebude, tak předělat to šasi se prostě už nestihne, protože to je věc, se kterou nikdo nepočítal. Tím pádem šasi nefunguje správně."... ICE, MGU-K, turbo, baterie, to vše připravil Renault do Austrálie ve specifikaci 2017, jediné, co bylo ve spec. 2016 byl MGU-H. Tvoje teorie o přípravě šasi pro komponenty 2017 je tedy zcela špatná, mimochodem, v Soči měl BR i ten MGU-H ve ver. 2017, tedy VŠECHNY komponenty v aktuální verzi pro tuto sezónu. Ztráta PJ Renault na Mercedes a Ferrari nyní není větší, než byla loni touto dobou. Propad RB je z větší částí dán jejich špatnému šasi. Ani v roce 2015 neměli tak blbé šasi jako nyní, proto ta spec. B saši pro Barcu, kdybys trochu používal mozek, možná bys dokázal přijít na to, že RB nestaví B spec. kvůli tomu, že aby se přizpůsobili PJ Renault, ale kvůli tomu, že v zimě odvedli dost blbou práci.

                Takže ty tvé nesmysly o "jen lehce inovované PJ Renault 2017" si laskavě nech pro někoho, kdo tomu nerozumí, né pro nás, ktěří se o F1 zajímají! Takže suma sumárum měl Miki pravdu...ty nemáš argumenty postavené na pravdě, je tvé výmysly o motoru z r. 2016 v šasi RB 2017. Což samořjemě není pravda. Stejně jako Helmut neumíš unést, že RB má mizerné šasi.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Kdyby přítlak zvýšili (což se ti zřejmě zdá logické), pak by s tímto výkonem ztratili poslední šanci někoho vůbec předjet a naopak by si je na delších rovinkách každý namazal na chleba (zapomněl jsem, promiň, kromě Mclarenu). Vyšší rychlost v zatáčkách by jim byla k čemu???

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Je to zvláštní, celé mi to připadá jako divadlo. Výsledek je velmi diskutabilní a většině přijde nesprávný. Navíc mě napadaj otázky k čemu to vše bylo? Kdyby třeba zjistili že Renault ztrácí sekundu, a ne 0,3s co by se stalo? Jak by mu pomohli? A proč teda neměřili Hondu? Nedává přece smysl aby neměli údaje i k Hondě? Opravdu nevím k čemu to vše mělo bejt.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kalty

    Kalty

    165.72.200.XXX
    Že já to čtu. Uplakánek za každé situace.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama