DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Do Barcelony budeme mít vše vyřešeno. V čem tkví problém Red Bullu?

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko se v rozhovoru pro AMuS vrátil k Velké ceně Číny. S čím měli problémy a v čem se lišili vychvalovaný Max Verstappen a Daniel Ricciardo? Co rakouský tým trápí a kdy bude opět konkurenceschopný?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Do Barcelony budeme mít vše vyřešeno. V čem tkví problém Red Bullu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 16.04.2017 13:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 2 lidé) 11.04.2017 19:30
To je sice pravda, ale na druhou stranu. Renault… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 12.04.2017 19:42
,Dost "ujetý" přirovnání, ale budiž.… »
» fujtajblik (Hlasovali 2 lidé) 13.04.2017 19:06
Prosím tě, když Marko řekne, že se v Barceloně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Ted jsem četl rozhovor s Ricciardem a ten tak přesvědčivě jak Marco o dotahování na Fer a Mer nemluví. Tak jsem zvědavej na ten výsledek RedBullu v Barceloně. Jsou pozadu jak v aerodynamice tak výkonem motoru.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • fujtajblik

      fujtajblik

      94.113.135.XXX
      Prosím tě, když Marko řekne, že se v Barceloně dotáhnou, tak to tak bude. Tenhle člověk nediskutuje, ten oznamuje. A nějakej řadovej zaměstnanec, notabene firemní řidič bez titulu mu do toho nemá co kafrat 18

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Marek

    Marek

    90.178.137.XXX
    Toto postrádám u McLarenu potažmo hlavně u Hondy. Razantní přístup. A jasně vytyčeny "deadline" Víme kde jsme to po.rali, ale do Barcelony to vyřešíme. A z dřivější zkušenosti jim to a Renckovi můžem věřit. To u nás jsou to ze začátku 2 měsíce a teď se radši neví. Pak přijde menší upgrade kolem léta, který nikdo nepozná a Honda se bude být v hruď, že už konečně nemusí tolik šetřit palivo.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      To je sice pravda, ale na druhou stranu. Renault odepsal (podle mne úmyslně )celou sezónu, ve jménu budoucího razantního zlepšení. Bohužel od svého partnera RBR se mu dostalo jen pomluv, špinění a marketingových ztrát. Ten pán,který tu dnes tak žoviálně rozpráví, nemá ani tolik cti v těle, aby se alespoň jednou veřejně Renaultu omluvil. Přitom toho na ně nakydal zdaleka nejvíce. 02

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        01

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001836

        uzivatel001836

        109.105.39.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          No tak podle mne máš trochu zkreslené představy. Pokud by Renault rok nevyvíjel, tak následující sezónu jsou za Hondou. A letos se plácají na její úrovni. Spíše bych řekl, že se jim turbo nepovedlo dle očekávání a tak odepsali sezónu a veškeré žetony vložili do sezóny následující. Čili vyvíjeli do budoucna.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jako

        jako

        46.135.73.XXX
        No RB není zrovna můj kun...Ale když tvůj zaměstnanec nebo dodavatel s kterým mas nějakou smlouvu..bude blbe odvádět svou práci....tak nechapu proč by ses mu mel omlouvat za pravdivou kritiku..A co si budem povidat,razantni zlepseni porad nikde...Přitom si troufam tvrdit ze vice marketingových ztrát mel díky Renaultu RedBull než naopak...vzhledem k tomu ze ostatní týmy s motorem R byli ještě horší než RB...tak by mel být R rad ze aspoň RB díky svému šasi skončil v pk třetí...a občas zajel nějaký slušný výsledek...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          ,Dost "ujetý" přirovnání, ale budiž. Zkusím odpovědět.
          Když můj zaměstnanec, nebo dodavatel bude blbě odvádět svoji práci, rozhodně to nebudu řešit přes média. Představ si, že máš stavební firmu a tvůj zaměstnanec postaví křivou zeď. A ty to budeš řešit tím, že dáš článek do novin, kde budeš Frantu Vomáčku "kritizovat" , že postavil křivou zeď, že ty jsi tak vynikající vedoucí a on ti udělá tohle, že si budeš příště zdi stavět sám, že kdyby ti nepostavil křivou zeď, tak jsi s tím barákem, který stavíš, získal meznárodní ocenění "Stavba roku", že s Frantou okamžitě rozvážeš pracovní poměr atd. atd... A když pak začneš hledat nového Ferantu Vomáčku, tak najednou zjistíš, že s tebou nikdo nechce spolupracovat. A tak ti nezbývá, než stáhnout ocas, s Frantou to nějak urovnat, protože zjistíš, že postavit zeď neumíš ani rovnou a ani křivou. 18 18 18
          A Franta Vomáčka pro tebe kdysi postavil několik výstavních domů. Díky kterým sis udělal jméno firmy. 03
          NE NE. Já věřím, že RedBullíčci se Renaultu při "urovnávání vzájemných vztahů" i osobně omluvili, ale špinili je veřejně a tudíž by byla na místě omluva veřejná.
          Jinak já bych to řešil se zaměstnancem, či dodavatelem mezi čtyřma očima, ale možná i razantněji než předvedl RedBull přes média.

          Jinak jsem nezaznamenal nižší zájem o limonádu, díky nepovedenému motoru Renaultu. 18

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Tak teď už zbývá jen, aby Mclaren vychválil pořádně Pepu Polívku (Honda), protože ty baráky co jim vystavěl on, byly neméně výstavní. Čím dál tím míň se to Mclarenu daří (já se upřímně nedivím). 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Bohužel McLaren s tím nemá co dělat. Nevím, proč je do toho taháš? Ti mají své problémy a řeší je po svém. Do Marka, RedBullíčků a Renaultu, vlastně promiň, do TAG Heueru, jim nic není.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Protože je to velmi podobná situace??? Dodavatel motoru selhal a ozývá se kritika ze strany týmu. Ale chápu, že u nich ti to nevadí. Nejde tam o RB, takže tam je to OK. To je trochu na téma konzistence v názorech. Tvé oblíbené. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Konzistence názorů?
                  V tom případě bych byl rád, kdyby jsi srovnával srovnatelné.
                  RBR získal s Renaultem pod kapotou 4 tituly a po přechodu na turbo, jediný rok nedostal konkurenceschopnou pohonnou jednotku. Po celý tento rok páni Marko a Horner pomlouvali, špinili a vyhrožovali Renaultu.
                  McLaren už třetím rokem dostává od Hondy ostudné motory, A UŽ SE OZÝVÁ KRITIKA ze strany týmu.
                  Ne, ne Miku, konzistentní názory nic neříkají pouze tobě. Já nesnáším pomluvy a nadávky při prvním selhání, ale po několikáté ? Uznávám oprávněnost kritiky McLarenu, stejně, jako bych uznával oprávněnost kritiky RedBullíčků, kdyby nedostali solidní motor loni, a ani letos. To se ale nestalo.
                  Tolik ke konzistentním názorům.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Ale Odine Franta Vomáčka sedí na RB stejně jako na Mclaren. O tom jak staré jsou tituly nebo jak moc zaostává motor se nezmiňuješ. 13
                    Nehledě na to, že kritika u Mclarenu se objevila už první rok a RB loni Renault celkem chválil za pokrok. 12

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      178.255.168.XXX
      No nevim, ale jak dlouho uz je Rencek za Ferrari a Mercedesem? Na to ze mel Rencek tak dlouho naskok pred Hondou a na to ze meli dlouhodobe zkusenosti z posledni doby je pro me stale Rencek trochu zklamani. Na to ze Honda je novacek se nedavno mluvilo o podobnych vykonech a velke ztrate na Mercedes. Zrovna Rencek pro me neni zadny vzor nebo nejake meritko. Pro me je vzor treba Ferrari. RB s Renckem je jen takova nezdrava limonadicka 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama