DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Alonsem: "V Barceloně se dočkáme prvního obrovského pokroku"

Fernando Alonso v rozhovoru pro oficiální stránky F1 vyzývá McLaren k důkladnému prošetření problémů jeho týmového kolegy Jensona Buttona. Uznává, že musí ještě hodně pracovat na spolehlivosti, zároveň ale v Barceloně za necelé tři týdny očekává první velký pokrok svého týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Alonsem: "V Barceloně se dočkáme prvního obrovského pokroku"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 22.04.2015 17:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 10 lidí) 21.04.2015 15:14
Co se tyce snizovani ztraty na lidra tak… »
» Ferda (Hlasovalo 7 lidí) 21.04.2015 15:16
Monako. Právě v tomto závodě by Mekáč mohl… »
» uzivatel001643 (Hlasovali 4 lidé) 22.04.2015 10:29
- lebo musia voliť taký kompresný pomer, aby im… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    McLaren as Alonsem nic nevyhraje. Kam Alonso přišel, šlo to dolů.

    + 17 / − 28

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • crazytunny

    62.182.234.XXX
    zajímavé Svoje peníze bych si i v další sezóně vsadil na Mercedes a klidně bych si na ně vsadil i 2017 než přijde další změna motorů, takže Fernando přestupem kamkoliv z Ferrari rozhodně nemůže další 2 sezóny litovat, když vezmeme to že by byl "zase druhý"

    myslím si že letošní potenciál Mercedesu nebyl zcela odkryt a ten tým má ještě v zásobě 10%, ale to ukáže až blížící se konec sezóny a starost o výhru v PK a PJ

    + 10 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kimi89

    80.188.41.XXX
    Ferda Projekt McLarenu se mi fakt líbí, je radost sledovat, jak se zlepšují každým závodem. Jen si dovolím trochu zalitovat toho, že Fernando už nemá možnost řídit současné Ferrari. Na podobné auto čekal opravdu dlouho a myslím, že by Mercedesům zatápěl ještě více než duo Kimi-Seb. Přeci jen pokud odečteme ty tři, čtyři desetinky, o které býval Fernando lepší než Kimi, pak by to mohlo znamenat ten rozhodující faktor v překonání Lewise. I když Kimi zajel teď dobře, o tom žádná. Ale přeci jen, Fernando byl v minulé sezóně ve většině závodů o dost lepší než Kimi...

    + 32 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mič

      90.180.29.XXX
      Jak by jezdil nevíme, sice se jeví jako pravděpodobné to že by byl lepší, ale tyto rozhovory již byly a nejsou tu moc populární, takže se do toho pouštět nechci. Ale lítost nemá smysl. Alonso se rozhodl, měl jistě více dostupných informací a prostě už jim nevěřil, což se není úplně čemu divit. Teď už je to jinak, má novej projekt a doufám že se soustředí jen na to a ne na to že Ferrari je na tom mnohem lépe než se zdálo že bude. Myslím že tohle málo kdo čekal. Kdyby věděl zůstal by? Asi ano, ale také nevíme jestli McLaren nakonec ten titul nezíská před Ferrari. Prostě nevíme, jen víme že Ferrari je teď mnohem mnohem blíže.

      + 21 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Stanly01

        146.119.129.XXX
        Plne s tebou suhlasim... Projekt HONDA moze trvat aj 5rokov, kym ziska uspech = titul. V pripade, ze titul ziskaju skor ako Ferrari, tak rozhodnutie Alonsa bolo spravne... V pripade, ze Ferrari ziska titul skor ako McL, tak sa prepocital.... ( svoje peniaze by som skor vsadil na Ferrari :) )

        + 7 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • chufu

        94.112.132.XXX
        Je ale hezké pozorovat ten pozvolný pokrok, jak u McL ví, co dělají. Snad to takto vydrží a bude brzy o jednoho vážného konkurenta víc.

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Face

      Face

      37.188.225.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 16 / − 17

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mič

        90.180.29.XXX
        Efektivita práce korelovala jen s Alonsem? Já myslel že teď tam na autě pracuje spoustu nových lidí a především to nově koordinuje Allisson. To má asi takovou hodnotu jako kdybych napsal že efektivita konečně šlape protože tam není Mattiacci.

        + 18 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Face

          37.188.233.XXX
          Samozřejmě že nejen s Alonsem, ale Alonsuv vliv a přístup byl společným jmenovatelem neúspěchu všech oddělení. Ale samozřejmě se mohu plést.

          + 5 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            213.216.61.XXX
            Takže pilota Alonsa nechali vlastně dělat technického ředitele a dohlížel na celou továrnu, že měl takový vliv? Dobrá pohádka... Jak se Ferrari nechalo terorizovat. 03 Nejsměšnější na tom je, že Allisona chtěl přivést sám Alonso a další změny mu neschválili. Tak to s tou směšnou představou, jak tam všechny komandoval, nejde moc dohromady. Hlavní změna jsou personální změny v motorovém oddělení a následný lepší vývoj. A zadruhé to je teprve první auto dělané od začátku podle představy Allisona (s podporou Resty a starého parťáka De Beera) a nikoliv podle dua Tombazis + Fry. Ze staré Monteho gardy tam nezůstal skoro nikdo. Smůla pro ně, že jim to trvalo několik let.

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Monako. Právě v tomto závodě by Mekáč mohl docílit díky fajnému podvozku slušného výsledku. Ale bacha, právě tento okruh je pro ERS díky neustálému brždění hodně náročný a proto bych si zatím moc velké iluze nedělal.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.146.158.XXX
    Teď odbočím, nicméně na SKYsport koenčně řešili motor Honda, protože v Bahrajnu se poprvé novinářům naskytla příležitost jej detailně nafotit: a vyjadřoval se k němu Craig Scarborough.

    Turbodmychadlo je okopírované řešení Mercedesu, stejně tak i zběrné výfukové potrubí s tím rozdílem, že Mercedes do letošní sezóny právě toto potrubí upravil tak aby nemělo různou délku, kdežto Honda právě onu proměnlivou délku ještě více vyvinula....

    Ale narozdíl od ostatních výrobců motorů -> využívá Honda velké radiálně uložené dmychadlo s axiálním kompresorem a jeho rozměry jsou kompatibilní s protrem V motoru (tedy jeho horní části), což jak tvrdí může v konečném důsledku přinést opravdu radikální rozdíl výkonnosti oproti současným výrobcům motorů, odhaduje se o max 10% avšak optimisticky 5%.

    To by ale znamenalo že motor Honda by v plné síle měl být nejvýkonějším motorem v současné F1 a nic na to nezmění ani fakt žetonů, dodatečných úprav atd....

    No tak to jsme zvědav.

    + 18 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      80.87.214.XXX
      Rozdiel nikdy nerobí dúchadlo,... ..., lebo tlak je predpísaný( jedine ak, tak jeho účinnosť), ale o koľko sa podarí za dúchadlom ochladiť vháňaný vzduch v intercollery cez sacie ventily do valca, teda gradient medzi vstupnou teplotou a teplotou pri ktorej zmes benzínu so vzduchom horí, lebo od toho je závislá veľkosť plochy Carnotovho obehu, čo je porovnávací diagram pre stanovenie parametrov motora. Potom veľkosť kompresného pomeru, rýchlosť vzduchu vstupujúceho do valca a spalín vystupujúcich z valca a ich využitie v MGU-H, tvar spaľovacieho priestoru a variabilnosť horenia, teda časovanie v jednotlivých úsekoch prevádzky. 01

      + 23 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Eddie

        37.188.233.XXX
        To jsou zase rozumy.. Odkdy je omezený plnící tlak??! 10 02

        + 6 / − 18

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Eddie

          37.188.233.XXX
          resp. předepsaný...

          + 4 / − 18

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • vojtano

            95.143.132.XXX
            Od chvíle, kdy se rozhodlo jít cestou turbomotorů.

            + 5 / − 18

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001643

            uzivatel001643

            84.188.76.XXX
            Je předepsaný maximální okamžitý průtok paliva, čímž je nepřímo omezen maximální plnící tlak. Můžou to nafoukat jak chtějí, ale když nemůžou vstříknout dost paliva, tak je jim to k ničemu. Ale max plnící tlak v pravidlech není :)

            + 3 / − 18

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapora

              80.87.214.XXX
              Nemúžou to nafoukat jak chtejí,... ...lebo musia voliť taký kompresný pomer, aby im to palivo postačovalo aj pri maximálnom výkone pri danom prietoku a bolo v pomere so vzduchom v ideálnom zložení a tlak a teplota na vstupe odpovedal hodnote po stlačení, teda teplote pod medzov samovznietenia, lebo inak by ti tam zapalovacia sviečka bola úplne zbytočná. 09 Potom aj preto, lebo bz si všetku termálnu energiu spotreboval na výrobu stlačeného vzduchu a neostalo by na výrobu elektrickej energie, Mývale. Preto tlak k teplote vzduchu za interkolerom sa volí tak, aby stlačený a ochladený vzduch, prúdil do valca kritickou rýchlosťou a chladiaci efekt studeným vzduchom sa ešte znásobil, pri chladení motora zvnútra, preto je v F1 prvoradé ochladiť vzduch , ktorý smeruje s turba do valca, lebo to nie je určujúce len na výkon, ale aj na chladenie motora a spotrebu paliva. 01

              + 20 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001643

                uzivatel001643

                93.159.254.XXX
                - lebo musia voliť taký kompresný pomer, aby im to palivo postačovalo aj pri maximálnom výkone pri danom prietoku a bolo v pomere so vzduchom v ideálnom zložení...

                Vždyť to jsem napsal, kdybys tu větu dočetl do konce.

                -Potom aj preto, lebo by si všetku termálnu energiu spotreboval na výrobu stlačeného vzduchu a neostalo by na výrobu elektrickej energie

                V okamžiku, kdz potřebují maximalní boost asi těžko budou vyrábět elektřinu. Nekde tu byl článek o motoru Renault se schematem toku energie v různých režimech.

                - Preto tlak k teplote vzduchu za interkolerom sa volí tak, aby stlačený a ochladený vzduch, prúdil do valca kritickou rýchlosťou...

                Tlak za intercoolerem se volí podle výkonu (množství paliva, které můžu dodat). To se dostavame opět k tomu, co jsem psal výše. Zbytek, co jsi napsal blábol.

                + 4 / − 19

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Nalistuj si dozadu,... ...bolo to tu zverejnené, tuším 5 barov + horná,-dolná hranica netolerovaných rozmerov. Čo nie je predpísané je vstrekovací tlak paliva, preto si to pletieš.09 Ak by nebol stanovený max plniaci tlak vzduchu turbomotora a nebol by obmedzený, tak by si nemohol využívať zbytok termálnej energie na výrobu elektriny v MGU-H, lebo sa využíva práve tá, ktorá je nad rámec výroby stlačeného vzduchu v kompresore. 11 Dúfam, že ti je to už teraz jasné !

          + 21 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama