DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Alonsem: Jaké je to být zpět v McLarenu?

McLaren umožnil svým fanouškům na Twitteru položit několik otázek svému závodnímu jezdci, Fernandovi Alonsovi. Ten na vybrané z nich odpovídá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Alonsem: Jaké je to být zpět v McLarenu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 29.01.2015 11:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovalo 10 lidí) 28.01.2015 22:01
No nevím já bych po tom moc netoužil i kdybych… »
» Tomur (Hlasovalo 9 lidí) 28.01.2015 20:24
Paráda 01 teď už snad jen ať to Ferdovi v … »
» Ferda (Hlasovalo 8 lidí) 28.01.2015 20:39
Mi to šlo i ve staré.12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    No, ak mu nepovolili 24 hodinovku,... ...tak aspoň motokáry. 01

    + 14 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    109.81.245.XXX
    Monochrom? Alonso v černo bílém triku - možná nové zbarvení McLarenu.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.173.188.XXX
    snom kazdeho pretekara F1 a vrchol je ukoncit karieru vo Ferrari !

    + 7 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.209.XXX
      No nevím já bych po tom moc netoužil i kdybych F1 jezdil. Ferrari bylo na vrcholu většinou, když stáj táhly jiné národnosti než Italové (kdo by to byl řekl že). Je pravda že Ferrari mělo to štěstí stát u zrodu F1 ale to neznamená že F1 jen dávají. Alfa taky byla u zrodu odpojila se a zařadila se mezi ostatní automobilky. Řekl bych že značka Ferrari má jméno zejména díky F1 a bůh ví, kde by byli, kdyby už v F1 nebyli (a že tam ty výkony nebyly vždy dlouhodobě jen dobré). Takový Williams obdivuju třeba mnohem víc i když jsem srdcem McLareňák.

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.143.94.XXX
        Na druhej strane musis uznat ze Ferrari ako tim ma najviac fanusikov. To je vcelku zaujimave.

        + 7 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Harry

        Harry

        88.103.178.XXX
        Pro Ferrari bylo až do konce 60 let prioritou M.S. Prototypů a hlavně závod 24 hod.Le Mans, ale i tak dalo F1 hodně. Bez Ferrari by to jeden čas nebylo ani M.S., ale Mistrovství Velké Británie.
        Nezapomínejme ani na velké množství krve, které tato značka položila na oltář F-1. Namátkou třeba jen Trips a Bandini.
        Je toho moc co Ferrari dalo, ale většina fanoušků zná jen novodobou historii a ta stará je moc nezajímá.

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Limbi

          Limbi

          147.228.209.XXX
          Souhlasím, že toho Ferrari přineslo F1 dost, ale to nadřazování (které poslední dobou trochu ustoupilo) a prosazování pravidel co se Ferrari zrovna hodilo do krámu, to mi tu stáj znechutilo. Jde o to, že bych to viděl tak, že se má na F1 koukat jako na celek. Historii tvoří každý jeden tým. Na F1 by nikdo nekoukal, kdyby tam jezdilo jen Ferrari. Jako jezdce si vás nebudou pamatovat jen proto že jezdíte ve Ferrari, ale pokud s ním dokážete vyhrát titul jinak po vás ani ve slavném maranellu pes neštěkne a po 30 letech už nikdo neví, že jste tam jezdili. Neberu nikomu jeho stáj ale podle mě už dnes moc neplatí že by každý chtěl jezdit za Ferrari. Nezapomínejte, že i Alonso uvádí, že když dospíval, tak dominoval F1 McLaren a podle mě právě to co se děje v dospívání to člověka ovlivňuje. Mladší jezdci zas pamatují Schumiho u Ferrari dobře, ale každý má něco svého a každý má jiný sen.

          + 8 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.136.XXX
          Sen... "Nezapomínejme ani na velké množství krve, které tato značka položila na oltář F-1"

          Ne, to von Trips a Bandini prolili svoji krev. Ze žil Ferrari vyteklo možná trocha benzínu (byť teda mám pocit, že třeba smrt Villeneueva na starého pána těžce dolehla, ale na principu to nic nemění). Tým je jen fabrika, která umožňuje pilotům hrát si s velkou autodráhou. Nehledejme v tom žádný hrdinství nebo oběti. Pokud nějaký -občas-, tak v podání jednotlivců z pocitu sounáležitosti vůči svým kolegům, ale na tom se tým nijak pozitivně nepodílí.

          "Je toho moc co Ferrari dalo"

          Co konkrétně? Ferrari posledních x let (co má vliv na chod šampionátu) jenom bere bez ohledu na ostatní. Což by ostatní samozřejmě dělali taky, kdyby měli tu možnost, ale to sem nepatří. A předtím, když vliv neměli, tak byli prostě jedním z mnoha a dělali všechno pro to, aby ten vliv jednou získali. Opět bez ohledu na ostatní.

          Takže jo. Dneska mají jméno, který k TV přitáhne asi dost lidí navíc. Na oplátku svoji účast v F1 důkladně prodávají ve svém byznysu s cestovními auty - takže zase žádnej milodar, dělají to pro sebe. Ne pro ty fanoušky, ani pro ten sport.

          + 7 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Paráda 01 teď už snad jen ať to Ferdovi v nové sezóně jede 04

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.180.29.XXX
    Peknej rozhovor Dekujeme 01

    + 9 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama