DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Mattem Morrisem: McLaren bude pokračovat ve vývoji MP4-29 až do Abú Zabí

Matt Morris se k McLarenu přidal v roce 2013, kdy pracoval u Sauberu jako hlavní konstruktér. Na čem nyní ředitel inženýrství (engineering director) ve Wokingu pracuje a jak vidí budoucnost svého týmu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Mattem Morrisem: McLaren bude pokračovat ve vývoji MP4-29 až do Abú Zabí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 26.09.2014 09:18 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

80.87.214.XXX
Bože, ale taký ľudia musia mať gule,.. ...a musia si veriť a ja dúfam, že ak bol Red Bull so svojim autom po stránke aerodynamiky najlepší, že na rok aj McLaren bude niečo podobné, lebo ten čo prišiel nastavý trebd vývoja tak, aby to fungovalo a tiež dúfam, že Honda to nepodcení, lebo potom to budú z ich strany vyhodené peniaze von oknom a určite sa to odrazí aj na predaji aut tejto populárnej značky, ktorá vie vyrobiť aj motocykle pre závodný šport, ktoré vždy bojujú o tituly majstrov sveta. 01 Takže tak. 14

+ 9 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
Řekl bych, že dva špatné roky za sebou se na sebevědomí těch lidí nějak projeví. Čeká je změna motoru (na rozdíl od většiny konkurence), a pokud se chtějí opravdu radikálně zlepšit, tak i agresivní přístup při tvorbě nového vozu, jenže takový přístup nemusí vždy vyjít. Je u něho daleko větší riziko neúspěchu než u konzervativního meziročního vývoje, který pouze zlepšuje už úspěšný koncept. A když si ještě uvědomíme, že odcházejí od nejlepšího motoru ve startovním poli, k něčemu dosud ještě neotestovanému...

Takže jisté obavy tu jsou na místě.

+ 9 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Prišiel k nim druhý najlepší aerodynamik,... ...po Adrianovi N. s Red Bullu a oni majú obavy a tak isto z príchodu Hondy. Ja sa z toho poserem. Veď to nie je možné ! 08 McLaren musí v budúcom roku bojovať o titul ! 01

+ 12 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama