DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Mattem Morrisem: McLaren bude pokračovat ve vývoji MP4-29 až do Abú Zabí

Matt Morris se k McLarenu přidal v roce 2013, kdy pracoval u Sauberu jako hlavní konstruktér. Na čem nyní ředitel inženýrství (engineering director) ve Wokingu pracuje a jak vidí budoucnost svého týmu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Mattem Morrisem: McLaren bude pokračovat ve vývoji MP4-29 až do Abú Zabí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 26.09.2014 09:18 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Prišiel k nim druhý najlepší aerodynamik,... ...po Adrianovi N. s Red Bullu a oni majú obavy a tak isto z príchodu Hondy. Ja sa z toho poserem. Veď to nie je možné ! 08 McLaren musí v budúcom roku bojovať o titul ! 01

    + 12 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Řekl bych, že dva špatné roky za sebou se na sebevědomí těch lidí nějak projeví. Čeká je změna motoru (na rozdíl od většiny konkurence), a pokud se chtějí opravdu radikálně zlepšit, tak i agresivní přístup při tvorbě nového vozu, jenže takový přístup nemusí vždy vyjít. Je u něho daleko větší riziko neúspěchu než u konzervativního meziročního vývoje, který pouze zlepšuje už úspěšný koncept. A když si ještě uvědomíme, že odcházejí od nejlepšího motoru ve startovním poli, k něčemu dosud ještě neotestovanému...

      Takže jisté obavy tu jsou na místě.

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Bože, ale taký ľudia musia mať gule,.. ...a musia si veriť a ja dúfam, že ak bol Red Bull so svojim autom po stránke aerodynamiky najlepší, že na rok aj McLaren bude niečo podobné, lebo ten čo prišiel nastavý trebd vývoja tak, aby to fungovalo a tiež dúfam, že Honda to nepodcení, lebo potom to budú z ich strany vyhodené peniaze von oknom a určite sa to odrazí aj na predaji aut tejto populárnej značky, ktorá vie vyrobiť aj motocykle pre závodný šport, ktoré vždy bojujú o tituly majstrov sveta. 01 Takže tak. 14

        + 9 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama