DISKUZE K ČLÁNKU Whitmarsh o pneumatikách, technice a incidentu Hamiltona s Alonsem

VC Malajsie nedopadla pro McLaren vůbec špatně, v kvalifikaci Lewise Hamiltona překonal Sebastian Vettel až na poslední chvíli a i když pak dojel kvůli penalizaci až osmý, Jenson Button byl druhý a šéf týmu Martin Whitmarsh doufá, že v Číně na tom bude McLaren ještě lépe.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whitmarsh o pneumatikách, technice a incidentu Hamiltona s Alonsem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 12.04.2011 11:21 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    Jmenují - jednotky přítlaku (point of downforce), tj. tisícina součinitele vztlaku (CL); bod přítlaku = setina CL.

    Jeden bod přítlaku při rychlosti 250 km/h = cca 3 kg. Hamiltonovi tedy při této rychlosti chybělo kvůli poškození na zádi 15 - 21 kg přítlaku, což v čase na kolo činí něco málo přes 0,2 desetiny sec (minulý rok jsem to tady někde rozebíral).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      XXX
      technicky je to úplně jasné. Tvoje vysvětlení je 01. já to myslel spíš tak, že ten název by mohl být podle nějaké významné osobnosti. po vzoru veličin nazvaných dle pánů Pascala, Celsia, Newtona atd. atd.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    "kolem 5 až 7 jednotek přítlaku" - to se ty jednotky zatím nijak nejmenují? tak tedy což takhle jeden Witmarsh, nebo jeden Newey 03 ?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    XXX
    Toho chlapíka mám prostě rád. Snad nejrozumnější názory co ve F1 slyším!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu